مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

معيار مصرف برق كولر گازي

پرده هوا

مزايا و معايب كولر گازي در مقابل كولر آبي‌رنگ
كولر گازي: در امر كولر گازي بايستي اظهار‌كرد عامل ها ديگري نيز در مصرف انرژي آن تأثيرگذار ميباشند مانند مكان نصب، خدمت كردن، محافظت و همينطور رئيس فضاها براي خنك كردن.

برگرديم سراغ كولر آبي رنگ، به عبارتي‌طور كه ميدانيد كولر آبي‌رنگ براي اينكه بتواند فضاي پيرامون خويش را خنك نمايد نياز داراست كه از هوايي كه در خارج در جريان ميباشد به كارگيري نمايد و اين خودش خلل به حساب مي‌آيد چون اين هوا مي تواند منشأ آلودگي باشد.

در مقابل آن كولرگازي به جهت اينكه سازوكاري به طور كاملً متفاوتي نسبت به كولر آبي رنگ داراست براي خنك كردن ديگر چنين مشكلي در گزينه آن نيست به اين ترتيب با استعمال از كولرگازي مي توانيم از محيطي منزه فايده ببريم.

معيار مصرف برق كولر گازي
درباره ي هزينه‌هاي برق مصرفي نيز مي بايست نكاتي را بدانيد. به جهت اينكه اقتدار مصرفي كولرهاي جور گازي يكسري برابر كولرهاي آبي رنگ مي باشد به همين ادله شما بايستي هزينه برقي بيشتري را بپردازيد. در صورتي ميخواهيد با استعمال از كولرگازي خويش بهاي برق كمتري را بپردازيد. مي بايست از پاكيزگي كندانسور كولر خويش اطمينان نتيجه ها نمائيد. فعال سازي كولرگازي در سوي مسير وزش باد نيز مي تواند مورد قابل قبولي براي شما باشد كه سود آن ارتقا بازده دستگاه و ذيل آوردن مصرف انرژي ميباشد.


متراژ محل ميزان اصلي ميباشد .
تعداد پنجره هاي جان دار در محل .
تعداد اشخاصي كه در آن محل حاضر مي باشند .
ساعت استعمال با اوصاف كاربري نيز داراي اهميت ميباشد .
قدرت سرمايش ، گرمايش هر پنل
دسته كمپرسور كولرگازي ( نسبت به آب و هواي آن حوزه‌ )
هنگام خريد به برچسب انرژي اعتنا نمائيد .
پيرو برندهاي داراي اعتبار برويد و از ضمانتنامه و بندهاي آن اطمينان نتايج كنيد .
اشكال دستگاههاي تهويه مطبوع هوا

كولرگازي اسپيلت تك پنل
كولر گازي اسپيلت يكسري پنل ( مولتي پنل )
كولرگازي پرتابل 4 : كولرگازي ايستاده
كولرگازي اسپيلت كنسولي ( سقفي زميني )
كولرگازي اسپيلت سقفي كانالي
داكت اسپيلت ( كولرگازي كانالي )
سيتمهاي توسعه يافته VRF , MDV , DVM
خدمت كولرگازي
پيشگيري از تعميرات و مراقبت مطلوب

1 : هنگام استعمال از كولرگازي پنجره ها را با پرده يا اين كه برچسب بپوشانيد ، تا به عبارتي توقعي كه داريم گرما يا اين كه سوز‌و‌سرما دهد .

2 : دستگاه خويش را حتي الامكان ساليانه خدمت كنيد .

3 : اتاق خوابها را از 25 مرتبه سانتي گراد خنك خيس نكنيد .

4 : جهت ارتقاء بازدهي مي‌تواني كمپرسور خويش را تبديل به احسن نمائيد .

5 : هنگاميكه از كولرگازي استعمال مي‌كنيد ، از دستگاههاي رطوبتگير به كارگيري ننماييد .

6 : يا اين كه به كارگيري از كاهش دماي ترموستات از 3 الي 5 درصد در مصرف برق صرفه جويي كنيد .

7 : هنگام فصل‌تابستان جهت رضايت از سرماي مناسب تا آنجا كه مي توانيد از وسايل گازسوز ، چراغ و ... در هنگامي كه هوا خنكتر ميباشد و نيازي به كولرگازي نداريد به كار گيري فرماييد .

8 : حريم كولرگازي را به صدق درزگيري فرمائيد و از قرار دادن اسپيلت در معرض فروغ خورشيد بپرهيزيد

 

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۰:۰۱ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

روش هاي كاهش مصرف برق كولر گازي


روش هاي كاهش مصرف برق كولر گازي

پرده هوا
3. تهيه و تنظيم مطلوب دماي كولر گازي :
از ساير رويه هاي كاهش مصرف برق كولر گازي اين ميباشد كه دماي اسپيلت خويش را به طوري تهيه فرماييد كه نقطه آسايش شما‌را مهيا كند و در صورتي دستگاه اضافه از آن عمل نمايد شما سردتان گرديده و حس لرز ميكنيد براين اساس مصرف كولر گازي شما به دليل بيش تر عمل كردن كمپرسور دستگاه به علت تعيين نكردن دماي مطلوب ارتقاء پيدا كرده و همين فرمان باعث مي‌شود مصرف برق شما بالا رود.دماي مطلوب براي كولرهاي گازي دربين ۲۴ رتبه سانتيگراد تا ۲۶ مرتبه سانتيگراد ميباشد.


4. گزينش مطلوب گنجايش كولر گازي :

با گزينش درست كولر گازي متناسب با گنجايش محيطتان ميتوانيد ترازو مصرف برق دستگاه خويش را تا ۲۰ درصد كاهش دهيد.

در‌صورتي‌كه مستقر واحدهاي طبقه پايان مي باشيد و سقف واحد شما پشت بام ميباشد به علت تابش نور و روشنايي گرم خورشيد به سقف ساختمان در فصل‌تابستان و انتقال حرارت آن به واحدهاي ذيل سقف براين اساس مي بايست براي واحد مسكوني به ازاء هر متر مربع از مساحت اتاق يا اين كه تالار في مابين ۷۰۰ تا ۸۰۰ و براي واحدهاي اداري و تجاري ۹۰۰-۱۲۰۰BTUظرفيت برودتي در لحاظ گرفت ولي در‌صورتي‌كه مستقر طبقات اواسط ساختمان مي باشيد ميتوانيد براي مسكوني به ازاء هر متر مربع حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ و براي واحد هاي اداري و تجاري ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ BTU گنجايش برودتي براي كولر گازي اسپليت خويش در حيث بگيريد.



خط مش هاي كاهش مصرف برق در كولر گازي

5. استعمال از چراغ هاي نادر مصرف :


آري به كارگيري از چراغ هاي معدود مصرف يكي راه و روش هاي كاهش مصرف برق كولر گازي ميباشد چرا‌كه گرماي نتايج از چراغ هاي كهن به شدت منجر ساخت گرماي مزاحم در فضا شما مي‌شود براين اساس باعث ارتقا فعاليت كولر گازي براي رساندن دماي دور و اطراف به دماي آيتم نطر شما ميشود كه همين فرمان مصرف برق كولر گازي را ارتقاء مي‌دهد پس در‌حالتي كه هنوز چراغ هاي خويش را به لامپهاي معدود مصرف تغيير تحول نداده ايد ، همين شرايط كنوني اين فعاليت را انجام دهيد.

6. اطمينان از سلامت بودن دستگاه :

شايسته ترين روش اين ميباشد كه سالي يك توشه خدمت كولر گازي خويش را به يك سرويسكار كارشناس بسپاريد تا با بازبيني ظريف خيالتان شل شود كه كولر به نيكي فعاليت ميكند.اشتباهات فني زيادي وجود دارا هستند كه سبب ساز مي گردند كولر گازي شما نا كارآمد فعاليت نمايد. به اين ترتيب چنانچه كولر گازي اختلال داشته باشد براي اينكه بتواند دماي اطراف را تا دمايي كه شما تهيه و تنظيم نموده ايد تحت بياورد مي بايست انرژي برق و عصر بيشتري را صرف نمايد كه همين منجر بالا رفتن مبلغ قبض برق شما ميشود پس خدمت هر ساله كولر گازي اسپيلت خويش را فراموش نكنيد.

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.



برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۴:۵۹ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

كاهش مصرف برق در كولر گازي

 

كاهش مصرف برق در كولر گازي
پرده هوا
كولر گازي اسپليت از محرمانه امكانات تهويه مطبوع مي‌باشد . امروزه به جهت مزاياي كولر گازي از قبيل توليد هواي خنك و يكنواخت در اطراف ، در اكثر كشورهاي عالم از گزاره جمهوري اسلامي ايران با استقبال بخش اعظمي مواجه شده و به كارگيري از اين دستگاه در اكنون ارتقاء است .

5 شيوه كاهش مصرف برق در كولر گازي

كولر گازي براي سرد كردن گاز مبرد داخل كمپرسور و خنك كردن گوشه و كنار انرژي موردنياز خويش را از برق اخذ ميكند و به همين عامل در ارتقاء مخارج مصرفي قبض برق نقش بسزايي داراست. حالا موسسات داخلي و فرنگي اكثري در مورد پباده سازي و ايجاد كولر گازي نقش بسزايي دارا‌هستند كه تكنولوژي هاي منحصربفردي بكار گرفته كه مصرف برق را به دست‌كم برسانند. در ميان برندهايي كه در بازار موجود هست ميتوان به كولر گازي جمهوري اسلامي ايران رادياتور اشاره كرد كه به واسطه سطح كيفيت و تكنولوژي هاي بكاررفته در آن مصرف انرژي به كمترين معيار رسيده و در عين حالا بيشترين بازدهي را دارا ميباشد كه طي سال هاي قبلي يكي پرفروش ترين هاي بازار كشور‌ايران محسوب ميشود. اين خصوصي از سيستم هاي تهويه مطبوع ما در خبر نامه دماپويا جهت به كار گيري ي با صرفه از كولر گازي راهكارهايي علمي و كاربردي جهت كاهش مصرف برق در كولر گازي و صرفه جويي در ترازو پرداختي مخارج قبض برق را آيتم بازنگري قرار داده و به شما سفارش مي‌كنيم تا آخر مقاله با ما هم پا باشيد


كاهش-مصرف-برق-كولر-گازي
برچسب انرژي كولر گازي

روي مال و توليد ها برقي از پاراگراف كولر گازي اسپليت برچسبي نصب مي‌شود كه نشان دهنده ي كيفيت توليدها از لحاظ مصرف انرژي است و از هفت سخن لاتين از A تا G درجه بندي گرديده كه A در آن نشان دهنده كمترين مصرف و بيشترين بازدهي و سخن G در آن نشان دهنده بيشترين مصرف انرژي و كمترين بازدهي دستگاه است . براي خريد كولر گازي بهتر ميباشد گونه اينورتر آن را تعيين فرمائيد و سطح مصرف انرژي آن A ياB  باشد . در اصل اينورتر متناسب با معيار مصرف ، بدور كمپرسور را ارتقاء و يا اين كه كاهش ميدهد به همين برهان علاوه بر ارتقا قدمت دستگاه سبب ساز كاهش مصرف انرژي برق نيز ميشود و گريد انرژي A و يا اين كه B با كمترين مصرف انرژي بيشترين معيار بازدهي و سوز‌و‌سرما را در فضا تأمين مي كنند .
گنجايش-كولر-گازي

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۶:۴۴ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

كولر گازي هاي مختلف

پرده هوا
كولر گازي شارپ در گنجايش هوادهي 9000 تا 30000 btu با بازده و بازدهي بسيار مناسب ايجاد و روانه بازار رقابت ميگردد. كمپرسور هاي بكار رفته در دستگاه از دسته روتاري، و از گاز مبرد R410 سازگار با گوشه و كنار در كمپرسور اين جور كولر گازي مستعمل ميباشد. كولر گازي شارپ با قابليت و امكان همت سرد، سرد و گرم قادر است علاوه بر تامين هواي خنك در روزهاي گرم، در زمستان و سوز‌و‌سرما نيز از وضعيت گرمايش آن استفاده نمود. كولر گازي هاي اين مجموعه صنعتي به نحوي پباده سازي گرديده اند كه با كمترين ترازو مصرف انرژي بالاترين بازدهي را داشته و در زمان عصر كوتاهي مرتبه اتاق را به دلخواه استفاده كننده ميرساند. سطح كيفيت بسيار بالا در كنار ارزش مقرون به صرفه سبب گرديده كه‌اين دسته كولر گازي به يكي‌از پرفروش ترين هاي بازار قرار گيرد. در‌پي روش همت و فراگيري به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي شارپ را مشاهده مي كنيد.
در دست گرفتن كولر گازي شارپ
راهنماي ريموت در دست گرفتن كولر گازي هايسنس

كولر گازي هايسنس در گنجايش هاي 9000 تا 30000 btu با امكان همت سرد، سرد و گرم با بازده و بازدهي بسيار بالا ساخت و در بازار جان دار مي‌باشد. از كمپرسور هاي روتاري و پيستوني درين كولر گازي ها مصرف شده به همين عامل بضاعت كاركرد در اقليم هاي جغرافيايي متنوع به خواسته تامين هواي خنك و مطبوع كاربرد دارا هستند. در كمپرسور آن ها از گاز مبرد R22 و R410 سازگار با گوشه و كنار مستعمل ميباشد. با منفعت مندي از تكنولوژي اينورتر واحد سنجش مصرف انرژي به دست كم رسيده و در غايت سبب ساز ارتقا بازدهي آن ميگردد. همينطور اين محرمانه از سيستم هاي تهويه مطبوع مطابق استانداردهاي في مابين المللي و طبق جديدترين تكنولوژي هاي روز جهان پباده سازي و ساخته مي‌شوند. اين كولر گازي بواسطه سطح كيفيت بسيار بالا توانسته در ساليان اخير در ليست پرفروش ترين هاي بازار قرار گيرد. پيرو شيوه تلاش و همينطور يادگرفتن استعمال از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي هايسنس را مشاهده مي نمائيد.
ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي هايسنس
راهنماي ريموت در دست گرفتن كولر گازي جنرال

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۵۰ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

پكيج كشور‌ايران رادياتور با بوتان

پرده هوا
به خواسته بيان تفاوت و فرق پكيج كشور‌ايران رادياتور با بوتان بهتر ميباشد در آغاز به معرفي پيشينه كار و تاريخچه ي اين دو شركت اهل ايران بپردازيم. كمپاني جمهوري اسلامي ايران رادياتور از سال 1358 به مراد ساخت سيستم هاي گرمايشي از پاراگراف رادياتور ابتدا به عمل نمود و پس از چندين سال حضور پيروز درين عرصه، محصول ها كمپاني را بسط و بقيه امكانات از پاراگراف پكيج گرمايشي را نيز به سبد كالايي خويش خاطر نشان كرد. بكارگيري قطعات و اجزاي اصلي در توليد اين توليدها تاثير بسزايي در ارتقا بازده و بازدهي دستگاه داشته ميباشد. توليدها جمهوري اسلامي ايران رادياتور بدليل رعايت استانداردهاي دربين المللي همينطور سود مندي از تكنولوژي هاي امروزي توانسته علاوه بر پوشش بازار داخلي به دكان هاي سطح خاورميانه نيز روش پيدا نموده است. در پي براي فهم و شعور بهتر تفاوت پكيج جمهوري اسلامي ايران رادياتور با بوتان به معرفي بدون نقص مجموعه توليدي بوتان پرداخته ايم. كنار اين مارك شركت مطرح و پيشگام اين عرصه، بوتان در هم اكنون عمل ميباشد، و در سال 1332 خورشيدي با انگيزه ارائه تكنولوژي اروپايي در كشور ايران مقدمه به فعاليت نموده و تاكنون به جهت سود مندي از اخرين علم فني و استعمال از قطعات ايتاليايي در ايجاد سيستم هاي گرمايشي از پاراگراف پكيج توانسته محصولي با سطح كيفيت بسيار بالا ايجاد و روانه بازار رقابت نمايند. همينطور بدليل رعايت استانداردهاي در ميان المللي در كنار با كيفيت به ايتاليا نيز صادر ميگردد. اين دو مارك توانسته اند طي ساليان حضور و عمل در‌اين عرصه در بين بازار فروش به دو مارك مطرح و اصلي پكيج براي خريد تبديل شوند و هنگام مراجعه به بازار بخش اعظمي از مشتريان قطعا در نگاه نخستين سمت پكيج بوتان و يا اين كه جمهوري اسلامي ايران رادياتور سوق داده ميگردند. در‌اين نوشته ي علمي از خبر نامه دماپويا همت برآن داشته ايم كه مختصات و خصوصيت هاي مهم اين دو پكيج را به مراد مقايسه و انتخابي بهتر در مجموع شرح داده، تفاوت و فرق پكيج كشور‌ايران رادياتور با بوتان را آيتم باز‌بيني قرار داده ايم.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۶:۱۶ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

كولر آبي رنگ با وضعيت نصب

پرده هوا
روي كليه اثاثيه برقي يك برچسب ديده ميشود، كه اطلاعاتي روي آن نوشته شده، كه مهم ترين آن ها معيار مصرف انرژي دستگاه مي‌باشد. كولر آبي رنگ نيز براي پر‌نور شدن و خنك كردن اطراف انرژي را از برق ميگيرد. براين اساس برچسب انرژي كولر آبي‌رنگ از اهميت بالايي برخودار ميباشد. روي اين ليبل از رنگ سبز تا قرمز‌رنگ و حروف لاتين معين شده‌است. هرچه قدر ترازو مصرف انرژي كمتر باشد بازهي دستگاه طولاني تر خواهد بود. بدين معنا كه مقام مصرف انرژي A كمترين واحد سنجش مصرف انرژي و در عين اكنون بالاترين بازدهي را به يار و همدم دارااست. يكي شيوه هاي كاهش مصرف برق در كولر آبي رنگ خريد محصولاتي با درج نشانه استاندارد و گريد انرژي A و يا اين كه B است. كه از اين روش ميتوان قبض برق را به ذيل خيس حد رساند.
برچسب-انرژي-كولر-آبي‌رنگ
حالت جغرافيايي دور و بر

براي تعيين و خريد كولر آبي رنگ لازم ميباشد كه اقليم جغرافيايي محل را در حيث داشت. همان گونه كه اشاره شد كولر آبي‌رنگ با تبخير كردن آب روي پوشال ها هوايي خنك را توليد مي‌كند، به اين ترتيب طبيعي ميباشد كه پاره اي رطوبت نيز در دور و بر بوجود آورد. به همين جهت پيشنهاد ميشود در بخشها مرطوب و شرجي از اين محرمانه سيستم هاي تهويه مطبوع به كار گيري نشود. و يا اين كه در بخشها جنوبي و گرمسيري مرز و بوم به جهت دماي بالا در تابستان، كولر آبي‌رنگ حتي‌د‌ر بالاترين گنجايش نيز پاسخگو نبوده و بضاعت و توان خنك كردن فضا را نخواهد داشت. به اين ترتيب يك شيوه كاهش مصرف برق در كولر آبي رنگ دقت به اقليم جغرافيايي محل مي‌باشد.
حالت نصب كولر آبي رنگ


كولر آبي رنگ با وضعيت نصب متفاوتي ساخت و در بازار مو جود ميباشد، كه معمول ترين دسته آن ها دسته پشت بامي بوده كه در اكثر ساختمان هاي مسكوني و يا اين كه اداري گزينه به كارگيري قرار ميگيرد. با اعتنا به قرار تصاحب كردن كولر آبي رنگ روي پشت بام و در معرض فروغ و روشنايي بدون واسطه خورشيد با رعايت كردن بعضا نكات مي قدرت در كاهش مصرف برق كولر آبي رنگ تاثير گذاشت. به همين خواسته بهتر ميباشد كولر آبي رنگ در معرض جريان باد قرار بگيرد و با نصب سايه بان و از تابش بدون واسطه به بدنه كولر آبي‌رنگ پرهيز كرده در فيض به ارتقاء بازدهي كولر و كاهش مصرف انرژي ياري فرماييد. به مراد ساخت سرماي طولاني تر و كاهش مصرف برق كولر آبي رنگ بهتر ميباشد ارتفاع شبكه كشي كمتر باشد براين اساس هواي خروجي با فشار بيشتري جريان داشته و به اطراف سوز‌و‌سرما و خنكي مطلوبي منتقل مي نمايد و براين اساس انرژي كمتري نيز مصرف مي‌شود.بدين ترتيب ميتوان اظهار كرد يكي طريق كاهش مصرف برق در كولر آبي رنگ دقت به وضعيت نصب و فعال‌سازي دستگاه است
.

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۴۰ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

بازنگري آب درون تشتك كولر آبي‌رنگ

 

پرده هوا
    بازنگري آب درون تشتك كولر آبي‌رنگ

كف اتاقك كولر آبي رنگ به نحوي پباده سازي گرديده كه آب ما يحتاج مدار را در خويش نگه ميدارد. بوسيله ي شناور ترازو حجم محل ورود آب به درون محيط يا اين كه به عبارتي تشتك تهيه مي‌شود. گهگاه ممكن ميباشد اهرم شناور حاد گرديده باشد و يا اين كه درپوش كف اتاقك هرز گرديده و براين اساس آب باطن تشتك معدود مي‌گردد و در غايت آب كمتري روي پوشال ها پمپاژ ميشود. يكي‌از راه و روش هاي ارتقاء خنك كردن باد كولر آبي رنگ بازبيني آب داخل تشتك مي‌باشد.

    پر‌نور نمودن پمپ قبلي از آغاز به عمل كولر آبي رنگ

ترتيب آب از روش سه راهي و ناودان ها روي پوشال هاي كولر ريخته مي گردد. به خواسته ارتقا خنك كردن باد كولر آبي رنگ بهتر ميباشد قبلي از زدن دكمه بدور نمايد دستگاه فرصتي مرحله ي اوليه براي پر‌نور نمودن كولر آبي رنگ زدن كليد واتر پمپ است و براين اساس پوشال ها تر گرديده و حجم قابل توجهي هواي خنك توليد مي‌نمايد. به خواسته افرايش بازدهي دستگاه بهتر ميباشد پيشين از استارت كولر اذن دهيم واتر پمپ به مقطع 10 دقيقه فعاليت نمايد با اين عمل پوشال ها تماما تر گرديده و هواي خنك تري را منتقل مينمايد.
ارتقاء خنك كردن كولر آبي رنگ


    به كار گيري از پدهاي پوشالي مرغوب

واسط هاي تبخيري در كولر آبي‌رنگ در بازده دستگاه نقش عمده اي ايفا مي‌كنند هرچه قدر مال پوشال هاي بكار رفته در آن ها مرغوب خيس باشد حجم آب بيشتري در خويش نگه داشته در فيض باد خنك تري ساخت ميكنند. اكنون شركتهاي توليد كننده ي كولر آبي‌رنگ از پدهاي پوشالي مرغوب و سكو يك به خواسته ارتقا بازدهي اين سيستم ها سود ميبرند. از پدهاي بكار رفته مي شود به گونه سلولزي و پوشالي اشاره كرد. محصول چوب و بافت پوشال ها بهتر ميباشد از مدل جايگاه يك مصرف شود و بدين ترتيب منجر ارتقا خنك كردن باد كولر آبي رنگ خواهيد شد. موسسه ها داخلي و فرنگي بخش اعظمي در زمينه ي ايجاد كولر آبي رنگ كار دارا‌هستند و هر ساله ميليون ها دستگاه ساخت و روانه بازار رقابت مي نمايند. از برندهاي مطرح مي شود به كولر آبي رنگ آبسال اشاره كرد كه به ديلي برخورداري از متريال و قطعات اصلي در ايجاد اين سيستم ها از بازدهي و بازده بسيار بالايي سود مي‌برند.

 

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۳۷ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

كدام سيستم مصرف بيشتري دارااست

پرده هوا


ولي همان طور كه اشاره كرديم چطور مي اقتدار فهميد كدام سيستم مصرف بيشتري دارااست به همين مراد قصد داريم با انجام يك مقايسه بدين مهم اشاره كنيم كه درين مقايسه واحد سنجش ميانگين مصرف انرژي الكتريكي در يك كولر آبي‌رنگ و يك كولر گازي براي يك زمان دوره به وسيله كارشناسان اين فرمان اندازه گيري شده‌است و فرض فرماييد شما 5 ساعت از يك كولر آبي‌رنگ در زمان شبانه روز استعمال ميكنيد كه با اندازه گيري هايي كه صورت گرفته ميباشد واحد سنجش مصرف برق اين دستگاه در زمان يك ماه برابر با 60 كيلووات ساعت و همينطور با استعمال از يك كولر گازي درين عصر مصرف انرژي الكتريكي كولر گازي به 375 كيلو وات ساعت خواهد بود كه در شرايطي كه در اين باره كولر آبي‌رنگ ترجيح داده شود مقدار مصرف انرژي الكتريكي كولر شما ( با كاركرد 5 ساعت در شبانه روز ) در زمان يك ماه تقسيم بر 6 ميگردد در صورتي‌كه معيار مصرف برق شما با رعايت الگوي مصرف 100 كيلووات ساعت در طي ماه هست، در واقع به لهجه معمولي خيس مي اقتدار اعلام‌كرد در‌صورتي‌كه به جاي به كارگيري از يك كولر گازي در زمان يك ماه از يك كولر آبي رنگ به كار گيري نمائيد واحد سنجش مصرف برق شما هفت برابر كمتر ميشود.

به عنوان مثال در‌صورتي‌كه يك مصرف كننده در ماه هاي معمول سال و در نواحي غير گرمسيري مرزو بوم دارنده الگوي مصرف برق 100 كيلو وات باشد، در ماه هاي گرم سال با 5 ساعت كار در شبانه روزي واحد سنجش مصرف آن در زمان يك ماه برابر مي‌گردد با
كيلو وات ساعت 60 = وات 60000 = 30 روز × 400 وات ×  5 ساعت
مصرف ماهانه ،كيلو وات ساعت ( KWH ) 160=100+60
درحال حاضر فرض فرمائيد اين فرد به جاي استعمال ار كولر آبي‌رنگ از كولر گازي براي تهويه مطبوع ساختمان خويش به كارگيري نمايد كه درين عصر ترازو برق مصرفي براي اين فرد برابر ميباشد با
كيلو وات ساعت 325 =  وات 325000= 30 روز × 2500 وات × 5 ساعت

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.

پرده هوا
از اين قبل استعمال از كولر آبي‌رنگ در بخشها متفاوت دارنده محدوديت ميباشد كه به جهت وجود رطوبت زياد نمي قدرت از آن در بخشها شرجي گزينه افتتاح قرار اعطا كرد


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۰۶ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

شايسته ترين برندهاي پنكه برند

 

پرده هوا
پنكه پارس خزر

در ليست شايسته ترين برندهاي پنكه برند خوشنام و نامي پارس خزر مشاهده مي شود. اين شركت داراي پيشينه اي طولاني و براق راجع به پباده سازي و ايجاد اشكال اسباب خانگي از گزاره ساخت پنكه دارا است. استعمال از متريال و قطعات اصلي در ايجاد پنكه هاي توليدي سبب گرديده از توان خنك كنندگي بسيار بالايي برخوردار باشند. همينطور تنوع در گونه هاي نوع هاي پنكه پارس خزر اين قابليت را به مشتري مي‌دهد كه با اعتنا به موقعيت و حالت نصب يكي نوع هاي روميزي، سقفي، اساس بلند، ديواري و يا اين كه سقفي را گزينش و خريداري كند. از خصوصيت هاي منحصر به فرد بفرد پنكه پارس خزر ميتوان به به كار گيري از حفاظ پره ها، نصب و فعال‌ساز‌ي سهل و آسان، توان باددهي بسيار مناسب، ظاهري خوشگل و امروزي اشاره كرد. همينطور شركت پارس خزر بقيه تجهيزات از قبيل زمانسنج، ريموت در اختيار گرفتن را نيز به پنكه هاي توليدي خويش طولاني تر نموده كه همين دستور سبب ساز گرديده علاقه مندان متعددي به خويش جلب نمايد.
پنكه ميديا

يكي از ديگر از شايسته ترين برندهاي پنكه مو جود در بازار برند ميديا هست. اين شركت يكي‌از قدر ترين و بزرگترين در مورد ايجاد اسباب و اثاث خانگي و سيستم هاي تهويه مطبوع به حساب مي آيد كه به واسطه ي سطح كيفيت بسيار بالا طرف داران متعددي در سراسر جهان از گزاره كشور ايران پيدا نموده است. استعمال از فناوري هاي امروزي و تكنولوژي هاي توسعه يافته در توليد پنكه ميديا سبب ساز گرديده كه از توان هوادهي همينطور ارتفاع قدمت بالايي برخوردار باشند. از گونه هاي دسته هاي پنكه ميديا مي شود به نوع ديواري، روميزي، سقفي اشاره كرد. منفعت مندي از ظاهري شيك و منحصربه‌فرد بفرد با چينش هاي گران قيمت منطبق داشته و علاوه بر خوشگل كردن صفحه آرايي داخلي هوايي مطبوع و خنك را در گوشه و كنار به ارمغان مياورد. فايده مندي از پره هاي مورب به مراد باددهي بيش تر، به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن، تهيه وزش باد سه حالته از خصوصيت اشكال نوع هاي پنكه ميديا است.
شايسته ترين دسته هاي پنكه

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۵۸:۱۸ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

رادياتور شوفاژ برقي چه است

رادياتور شوفاژ برقي چه است
پرده هوا
شوفاژ برقي چه ميباشد و چه گونه عمل ميكند پيرو به خصوصيت هاي اين محرمانه از سيستم هاي تهويه مطبوع و شيوه ي سعي آن‌ها اشاره خوا هيم داشت. سود مندي از رادياتورها از دوره هاي به دور به مراد تامين هوايي گرم و مناسب ترويج بوده، و اين امكانات گرمايشي در صدر با معمولي ترين صورت گزينه به كارگيري قرار مي گرفتند. با مدرنيته شدن دنياي مدرن و پيشرفت تكنولوژي رادياتور ها نيز دستخوش تغييرات اساسي گرديده و به صورت امروزي مدرن به ديده مي‌آيند. به جهت برخورداري از سطح ايمني بالا و بازدهي مناسب به يكي نحوه هاي متداول به خواسته ساخت گرمايش در اكثر ساختمان ها تبديل شده‌است. شوفاژ برقي جور توسعه يافته و مدرن اين امكانات به حساب آورده مي شود كه در‌پي به طريق تلاش و خصوصيت هاي اين سيستم ها اشاره خوا هيم داشت.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد. اين شركت از باتجربه ترين موارد در اين حوزه است.


ساخت گرما و هوايي مناسب در فضاي داخلي از نيازها و حق تقدم هاي هر بنا ي ساختماني به حساب مي آيد. از اين رو اكثري از اشخاص در پي تجهيزاتي توسعه يافته و در عين اكنون پر كاربرد ميباشند. رادياتور برقي به نوعي پباده سازي گرديده كه قابل نصب و اجرا در ساختمان هاي مسكوني، اداري و يا اين كه تجاري مي‌باشند. علت نامگذاري اين نوع رادياتور به جهت روش تامين انرژي آنهاست كه به‌اين نام در بازار شناخته مي گردند. رادياتورهاي برقي نيز از لحاظ ساختار و همت نسبتاً شبيه ديگر جور هاي رادياتور مي‌باشند با پاره اي تفاوت جزيي كه در‌اين مقاله از خبرنامه دما پويا به خصوصيت هاي اين سيستم ها اشاره خوا هيم داشت.
شوفاژ برقي چه مي‌باشد


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۵۵:۲۱ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع: