مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

اجزا داكت اسپليت

 


اجزا داكت اسپليت
اجزا يونيت فرنگي داكت اسپليت
پرده هوا
يونيت فرنگي يا اين كه كندانسور نيز از كنار هم قرار به چنگ آوردن قطعات زيادي درست شده ميباشد. از مهم‌ترين و مطرح ترين جز اين سيستم مي شود به كمپرسور اشاره كرد. باطن محيط ي كمپرسور از گاز مبرد لبريز گرديده كه‌اين گاز با دقت به مدل كمپرسور مي‌تواند از گونه R410 با R22 باشد. از كمپرسور هايي كه در نوع هاي گوناگون داكت اسپليت آيتم به كارگيري قرار ميگيرد مي شود به نوع روتاري و يا اين كه اسكرال اشاره داشت. از ساير اجزا داكت اسپليت مي شود به الكتروموتور كه به كمپرسور متصل ميباشد اسم پيروزي. شير منبسط كننده جريان مبرد، شير چهار طرفه كه وظيفه ي آن معكوس كردن شرايط سرمايش و گرمايش مي‌باشد. كويل هاي كندانسور به صورت هوا خنك، حرفه از ساير اجزا تشكيل دهنده يونيت فرنگي هستند. روي بدنه ي كندانسور فين هايي درنظرگرفته شده كه موجب جريان هوا و خروج گرماي نتايج از سعي كمپرسور مي‌گردد.
طرز كارايي داكت اسپليت

به مراد تامين هواي گرم و يا اين كه سرد اجزا و قطعات بالا، در‌اين فرمان دخيل مي باشند و هرمورد وظيفه ي يگانه به خويش را به عهده دارا‌هستند. پس از معرفي اجزا داكت اسپليت و فهم بيان مقاله نخست نگاهي به روش ي كارايي اين سيستم ها خوا هيم داشت. داكت اسپليت همانگونه كه اشاره شد از دو يونيت منقطع تهيه و تنظيم گرديده و از روش سيكل تبريد هواي مايحتاج را تامين ميكند. يونيت داخلي كه به نام اواپراتور نيز شناخته مي‌شود داخل سقف في مابين طبقات، نصب و اجرا ميشود. يونيت فرنگي نيز با قرار تصاحب كردن در خارج از ساختمان، وظيفه ي تامين هواي موردنياز پنل داخلي را به عهده دارااست. لوله هاي مسي و كابل اتصال نيز رابط دربين دو يونيت مي‌باشند. داكت اسپليت هاي ساخت امكان سعي سرد و گرم را دارا مي‌باشد. طريق ي تامين هواي گرم و سرد درين سيستم ها اين چنين ميباشد كه، دستگاه انرژي لازم براي پر‌نور شدن را از نيروي برق تامين ميكند. بعداز استارت بكار دستگاه، يونيت فرنگي يا اين كه به عبارتي كندانسور گاز مبرد باطن محيط كمپرسور را متراكم كرده و آن را به مايع با جايگاه ي حرارت گرم و يا اين كه سرد تبديل مي نمايد. مايع از روش لوله هاي مسي به هواساز انتقال ميابد. بدين ترتيب هواي موردنياز گوشه و كنار تامين مي‌گردد. به صورت معمول با نصب كويل آبگرم داخل يونيت فرنگي و اتصال به پكيج و يا اين كه موتورخانه، آبگرم ما يحتاج مدار براي توليد گرمايش منفعت مي‌برند، اين فعاليت علاوه بر ارتقاء بازدهي موجب كاهش مصرف برق دستگاه در فصل زمستان نيز ميشود

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۶:۰۹ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

تفاوت ميان حرفه كويل با هواساز

پرده هوا

تفاوت ميان حرفه كويل با هواساز

مجموعه فني مهندسي دماپويا 6 روز گذشته    دانشنامه تاسيسات, سيستم هاي تهويه مطبوع تثبيت نگرش

درين نوشته‌ي‌علمي به تفاوت در بين رشته كويل با هواساز اشاره خوا‌هيم داشت. در اكثر پروژه هاي مسكوني و تجاري به مراد تامين هوايي مطبوع سعي در آن ميباشد كه از سيستم هايي با عملكرد بالا و مقرون به صرفه فايده مند شوند. در‌اين ارتباط امكانات و سيستم هاي زيادي پباده سازي و تشكيل شده كه هركدام كارايي خاص به خويش را دارا هستند، البته در غايت با يك انگيزه يعني تامين هوايي مطبوع و مهيا آوردن آسايش و رفاه ساكنين آيتم به كار گيري قرار ميگيرند. رشته كويل و هواساز از خصوصي سيستم هاي تهويه مطبوع پر استفاده در تاسيسات ساختمان به شمار مي‌آيند. با اعتنا به دارا بودن مزيت هاي گوناگون موردپسند فراواني قرار گرفته و بخش اعظمي از انبوده سازان، سيستم تهويه مطبوع موردنياز ساختمان را يك كدام از اين گونه سيستم ها گزينه استعمال قرار ميدهند. درپي به تفاوت در بين آنان، همينطور شيوه ي همت هر كدام را آيتم باز بيني قرار خوا‌هيم بخشيد.
5 تفاوت في مابين حرفه كويل با هواساز

به مراد بيان تفاوت حرفه كويل با هواساز بهتر ميباشد در بالا نگاهي به طرز ي همت اين سيستم ها، اجزا تشكيل دهنده و مزاياي هركدام را گزينه باز‌بيني در اختيار بگذاريم. با دقت به كاربرد گسترده ي اين امكانات شركت هاي و شركت هاي زيادي راجع به پباده سازي و توليد حرفه كويل و هواساز در حالا كار ميباشند و هر ساله ميليون ها دستگاه ايجاد و روانه بازار رقابت مي‌كنند. مجموعه فني مهندسي دماپويا در نوشته‌علمي اي به معرفي ارزانترين حرفه كويل پرداخته كه با مراجعه بدين كاغذ مي قدرت برندهاي مطرح و پرفروش بازار را مشاهده و از اين روش خريدي با صرفه و مقرون به صرفه را تجربه فرماييد. در پي به طرز كارايي حرفه كويل با هواساز پرداخته ايم.

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۲۱:۴۷ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

چيزهايي كه بايستي از فعاليت نكردن رشته كولر گازي بدانيد

پرده هوا

همه چيزهايي كه بايستي از فعاليت نكردن رشته كولر گازي بدانيد

با خريد يك كولر گازي ميتوانيد به مبارزه گرما برويد. ولي كولر گازي كه‌اين روز ها يكي‌از دوستداشتني ترين سيستم هاي تهويه مطبوع به شمار مي رود، قادر است رفته رفته و طي مرور دوره با مشكلاتي مواجه گرديده و در غايت از عمل بيفتد. ما در‌اين مقاله از بخش مقاله‌ها دماتجهيز، به بازبيني كليه علت هاي عمل نكردن حرفه كولر گازي مي‌پردازيم.
علت هاي عمل نكردن رشته كولر گازي

رفته رفته بايد خويش را براي به كارگيري از كولر گازي و يا اين كه كولر آبي رنگ مهيا كنيم. چرا‌كه هنگام گرم شدن هوا، اين كولرها مي باشند كه ميتوانند فضايي مطبوع را براي ما توليد كنند. امروزه به كار گيري از كولر گازي در بخش ها گرم شهرهاي گوناگون ارتقاء يافته ميباشد، چرا‌كه حتما اين دستگاه توان بالاتري نسبت به كولرهاي آبي رنگ در خنك سازي هوا داراست. مانند هر وسيله ي ديگري، كولر گازي هم ميتواند معيوب شود كه يكي آن‌ها، فعاليت نكردن حرفه كولر گازي مي‌باشد.
مطلقا يكي‌از اجزاي مهم و اصلي كولرهاي گازي حرفه مي‌باشد كه ممكن ميباشد به عوارض مختلفي، از عمل بيفتد. البته آيا عارضه ها فعاليت نكردن رشته كولر گازي را ميدانيد؟ ما در‌اين مقاله همه عارضه ها عمل نكردن رشته اين دستگاه را تماما توضيح ميدهيم.

فعاليت نكردن رشته كولر گازي
خازن


سوختگي خازن يك كدام از علل بي آلايش البته مهم در فعاليت نكردن رشته كولر گازي مي‌باشد. در فيس هرگونه مشكلي درين قطعه كه از روش شالوده هاي الكتريكي به كمپرسور متصل ميباشد، حرفه عمل نخواهد كرد. بازنگري فساد در خازن به امداد يك مولتي متر ميسر ميباشد.
موتور حرفه دوال شفت

يكي علت هاي عمل نكردن رشته كولر گازي، قادر است وجود انواع در موتور حرفه دوال شفت باشد. در موتور رشته گردشي، دو پروانه موجود هست كه هر يك از آن‌ها در دو سوي موتور قرار گرفته اند. موتور رشته دوال شفت به بيرينگ هايي مجهز مي باشند كه طي سپري شد دوره و در استعمال هاي مكرر، وارفته، ساييده و يا اين كه خميده ميگردند. براي تشخيص فساد اين نصيب، بايد شفت موتور را بچرخانيد و حركت دهيد. در صورتي‌كه كه شفت ها وا رفته بوده و يا اين كه در چرخيدن اختلال داشتند، بايستي موتور حرفه را ردوبدل نمائيد.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


موتور حرفه


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۹:۲۶ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

موتور كولر

پرده هوا


رشته خنك كننده كه يك پروانه خنك كننده ميباشد كه در موقعيت سوزوسرما سازي   گرماي ساخت گرديده را از لوله هاي مسي مي‌گيرد . اين حرفه در موتور كولر قرار ميگيرد.
پنكه خنك كننده بيروني كولرگازي
 لوله موئين

لوله موئين تحت عنوان در دست گرفتن كننده هاي جريان مبرد در سيستم هاي خننك كننده  به كارگيري  مي‌گردد.
لوله موئين

معمولي ترين وسيله براي در دست گرفتن جريان مايع مبرد لوله موئين مي باشدكه در اكثر اوقات سيستم هاي تبريد كوچك بكار مي رود. مقدار افت فشار وجريان مايع مبرد بستگي به ارتفاع لوله موئين و قطر داخلي آن داراست ومعمولا ارتفاع لوله موئين از يك متر تا شش متر ميباشد . بارزترين عيب لوله موئين درين ميباشد كه بعد از گزينش قطر و ارتفاع لوله ديگر نمي توانآنرا تغيير تحول اعطا كرد و همينطور مدام با ثابتي مبرد جريان داراست و صرفا تابع فشار تقطير و تبخير است و دارنده مزايايي از قبيل ارزانبودن به جهت ساختمان بي آلايش ، نداشتن قطعات متحرك و متعادل نمودنسيستم بعد از خاموش شدن كمپرسور مي‌باشد در فيض به هنگام فعال سازي نياز به گشتاور زياد ندارد و جريان فعال‌ساز‌ي به مقدارقابل مراعات اي كاهش مي‌يابد.

 

كولرگازي از لحاظ كاركرد با كولرها تفاوت اساسي دارا‌هستند ولي به طور كلي هر دو براي خنك كنندگي بكار ميروند. مبناي كولرگازي مبني بر گازي كه دراخل آن رد و بدل  مي گردد ميباشد .
 
طرز فعاليت كولر گازي
كولر گازي در وضعيت سرمايش چه گونه فعاليت مي‌نمايد؟



گاز خنك كننده داخل كمپرسور متراكم گرديده و با فشار به سمت كندانسور رفته و در آنجا گرما را از دست داده ، تبديل به مايع ميگردد. آن‌گاه مايع بيرون گرديده از كندانسور از لوله مويي يا اين كه شير انبساط عبور كرده و مبتلا افت فشارشديد ميشود كه در اثر اين افت فشار پاره اي شرايط دو فازي (مايع و گاز) به خويش گرفته و به سمت محل ورود اواپراتور هدايت ميشود. در محل اواپراتور ( تبخير كننده ) ذيل تأثير دماي دور و بر ، تبخير و مجدد تبديل به گاز گرديده بنابر اين سرماي خويش را به فضا يا اين كه به عبارتي لوله هاي اواپراتور پس ميدهد.  هواي اتاق با گردش پروانه رشته داخلي (رشته ايندور) ازيك سمت يونيت داخلي واردشده  و بعداز  عبوراز في مابين لوله هاي اوپراتور، سرد گرديده و از سمت ديگر به باطن اتاق هدايت مي شود. مبرد تبخير گرديده در اواپراتور مجدد به وسيله كمپرسور مكش گرديده و اين سيكل ادامه مي‌يابد.
كولر گازي در وضعيت گرمايش چه‌طور عمل مي‌نمايد؟

در وضعيت گرمايش چرخه فوق از روش يك شير چهارطرفه عوض شده و گاز سردكننده گرم گرديده در كمپرسور، مستقيما به سمت اواپراتور رفته و در آنجا با تلف كردن گرماي خويش سبب گرم شدن لوله هاي اواپراتور و در سود گرم شدن اطراف ميگردد.

 
گونه هاي گاز در كولر گازي

گازهاي كه در كولرگازي به فعاليت مي رود دو دسته مي‌باشد  :

1 – گاز R22   و  2 – گاز R410A

گاز R22  – گاز R22  يا اين كه HCFC-22  كه با اسم  كلريديفروورمتين (ifluoromonochloromethane  ) شناخته مي‌گردد يك گاز بي رنگ ميباشد كه در كولرگازي بكار برده مي‌شود . اين گاز به جهت تخريب لايه ازون در كشورهاي پيشرفته نسبتاً به كار گيري از آن متوقف شده ميباشد.  اين گاز در سال 1994 از 450 گرم در سال به 800 گرم در سال 2008  كه بالاترين معيار استعمال از آن هست رسيده ميباشد .

بيشترين مصرف اين گاز در كشورهاي در هم اكنون بسط مانند هند و همچين چين به كارگيري ميگردد و كاربرد آن اكثرا براي كولرگازي  مي‌باشد.

 


گاز R410 -گاز R410  كه زير اسم هاي تجاري مانند  Suva 410A, Forane 410A, Puron, EcoFluor R410 به فروش مي رود

گاز r410  برخلاف گاز r22   سواي ادغام گاز كلر ( آلكال هيلد )  ميباشد . گاز كلر  كه يك نابود كننده لايه اوزون ميباشد در گاز r410 حذف شده‌است  و صرفا مشتمل بر گاز فلوئر ميباشد . اين گاز دوست دار اطراف زيست است و تخريب كننده لايه اوزون وجود ندارد.

گاز r410  در سال 1991 به وسيله Allied Signal    ابتكار شويد . اين گاز براي او‌لين توشه در سال 1996 براي كولرهاي گازي و برند carrier  استعمال شويد.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۴:۵۵ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG)

پرده هوا

فراگيري و راهنماي استعمال از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG)

۲) دكمه ها ي يادگرفتن و راهنماي استعمال از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) يا اين كه يادگرفتن و راهنماي به كار گيري از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي گزينش دقيقه بزنيد.

۳) دكمه يادگرفتن و راهنماي به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي اتمام تهيه بزنيد.

خاموش كردن كولر به صورت خودكاردر عصر رقم خورده
۱) دكمه يادگرفتن و راهنماي به كار گيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را بزنيد.

– شكلك ذيل در پائين ورقه اكران استارت به چشمك زدن مي‌كند.

يادگرفتن و راهنماي به كار گيري از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG)
۲) دكمه ها ي فراگيري و راهنماي به كار گيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) يا اين كه فراگيري و راهنماي به كار گيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي گزينش دقيقه بزنيد.

۳) دكمه يادگرفتن و راهنماي استعمال از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي اتمام تهيه و تنظيم بزنيد.

كنسل پيكربندي زمانسنج با به كار گيري از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG)
۱) دكمه فراگيري و راهنماي به كار گيري از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را بزنيد.

۲) دكمه فراگيري و راهنماي به كارگيري از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) يا اين كه فراگيري و راهنماي استعمال از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي تعيين كنسل پيكربندي تايمربزنيد.

۳) دكمه يادگرفتن و راهنماي استعمال از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را بزنيد.

۴) براي كنسل همه پيكربندي زمان سنج دكمه فراگيري و راهنماي استعمال از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را بزنيد.

تهيه و تنظيم وضعيت خواب با به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG)
از موقعيت خواب براي خاموش شدن اتومات دستگاه تهويه مطبوع در وقتي كه به خواب م يرويد استعمال فرماييد.

۱) دكمه يادگرفتن و راهنماي به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي پر‌نور كردن دستگاه بزنيد.

۲) دكمه فراگيري و راهنماي به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را بزنيد.

۳) دكمه هاي يادگرفتن و راهنماي به كارگيري از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) يا اين كه يادگرفتن و راهنماي استعمال از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي گزينش ساعت بزنيد(تا ۷ساعت)

۴) دكمه فراگيري و راهنماي به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي ال جي (LG) را براي آخر بزنيد.

– شكلك فراگيري و راهنماي استعمال از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG) در روي كاغذ به اكران درمي آيد.

فراگيري و راهنماي استعمال از ريموت در دست گرفتن كولر گازي ال جي (LG)
نكته

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۳:۲۸ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

كولر گازي پرتابل

 

پرده هوا
كولر گازي پرتابل هم مانند بقيه مدلها مجهز به يك رشته ميباشد كه مراحل كاري دستگاه را بهبود مي‌بخشد. به عارضه ها گوناگون ممكن ميباشد موتور حرفه بسوزد و فرايند كاري اين قطعه را مختل كند. در اين‌حالت احتمال پر‌نور نشدن كولر هم موجود هست. حتي‌د‌ر بسيار از مورد ها، خاموش شدن ناگهاني كولر هم ناشي از فساد يا اين كه سوختن حرفه ميباشد. به همين ادله هم تعمير حرفه كولر گازي پرتابل از اهميت بالايي شامل است و بايستي به صورت صحيح و اصولي صورت بپذيرد. اما ضروري ميباشد كه تعميرات حرفه به وسيله تكنسين هاي زبده صورت پذيرد تا غلط و اشتباهي در فرآيند ترميم صورت ندهد. معمولا رشته قابل تعمير ميباشد، البته گهگاه شدت فساد بالاست و قابليت و امكان تعمير اين قطعه نيست. در‌اين‌صورت گروه تعميرات كولر گازي پرتابل ضمن ردوبدل حرفه با مثال اورجينال، همت كولر را به موقعيت اول گشوده مي گردانند.
چگونگي تعمير كولر گازي پرتابل

گذشته از هرگونه اقدامي براي تعمير كولر گازي پرتابل بايستي بدانيم كه تمام بخش‌هاي متفاوت كولر گازي از گزاره كندانسور، اوپراتور و… اين دستگاه، در مجموع در يك تيم جا گرفته‌اند. كولرگازي پرتابل يك دسته از كولرگازي‌هاي يك‌تكه ميباشد كه نياز به نصب و اثاثيه خاصي ندارد.

يك لوله خرطومي پلاستيكي پشت كولرگازي پرتابل جهت تخليه گرماي موتور درنظرگرفته شده، كه‌اين لوله مي بايست به خارج از فضاي خانه يا اين كه عمل هدايت شود. هرچند تعمير كولر گازي پرتابل به حيث معمولي مي‌رسد، ولي براي عيب يابي كولر گازي و تعمير كولر گازي پرتابل بايستي درپي مركزي داراي اعتبار و استاندارد باشيد. راس تعمير كولر گازي پرتابل كارشناس‌ترين خدمت‌كاران و تعميركاران را در واحد تعمير كولرگازي در دست داراست و به راحتي ميتواند تعميرات گونه هاي كولرگازي، عيب يابي كولرگازي و بده بستان قطعات كولرگازي پرتابل را با شايسته ترين كيفيت انجام دهد.
مزيت هاي به كار گيري از كولر گازي پرتابل

كريت از بهترين شركت هاي موجود در زمينه ي ارائه ي خدمات محصولات گرمايشي و سرمايش و پرده هوا مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۳:۰۶ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

يخچال روباز

 

يخچال روباز

پرده هوا
كي از مهمترين امكانات آيتم به كار گيري در هر مغازه و هايپر ماركتي، يخچال ها و يخچال فريزر هاي فروشگاهي ميباشد. اين سيستم ها مستلزم تكنولوژي توسعه يافته مطابق با دانش روز و در عين اكنون زيبايي چشمنواز ميباشند. با اعتنا به تنوع اين توليدات در بازار جهاني، گزينش يخچال فريزر يا اين كه فريزري باكيفيت كه مطلوب نياز مشتري باشد عمل دشواري مي‌باشد. در چهره گزينش نادرست كالا علاوه بر هدررفت انرژي، سبب اتلاف در هزينه ها مي گردد و به انگيزه اصلي هر سپرده گذاري كه حداكثر سوددهي ميباشد نخواهيم رسيد. در يك جور بندي كلي يخچال فريزر ها و يخچال فريزر هاي فروشگاهي به دو مدل كلي پرده هوا و غير پرده هوا تقسيم ميگردند. در‌اين نوشته ي علمي ما قصد داريم به باز بيني اشكال دسته يخچال فريزر هاي پرده هوا بپردازيم و شما دوستان را در گزينش يك سردخانه روباز فروشگاهي مطلوب و كيفيت عالي كمك كنيم.

يخچال فريزر روباز فروشگاهي
باز‌نگري كاركرد فريزر هاي پرده هوا

در‌اين جور از فريزر ها، گردش هوا به طور اجباري ميباشد. در فريزر هاي پرده هوا ، هواي سيستم از روش رشته هايي كه در آنان قرار داده شده‌است مكش مي گردد و از اواپراتور فريزر عبور مي‌نمايد و هواي سرد از دهانه ي حرفه به خارج ارسال ميگردد. مجدد همين هوا به وسيله رشته انباشته شده، از اواپرتور قبل و همين مسير تكرار ميگردد. از اين فريزر ها براي محافظت محصولاتي مانند سوسيس، كالباس، مرغ، گوشت، گونه هاي لبنيات، آب ميوه ها و … به كارگيري مي‌شود.

يخچال فريزر هاي روباز فروشگاهي سواي درب از دوست داستني ترين سردخانه ها در هر سوپر ماركت و فروشگاهي ميباشد؛ بدين علت كه‌اين سردخانه ها نيازي به درب ندارند و لازم وجود ندارد مشتريان هر توشه درب يخچال فريزر را گشوده و بسته نمايند. مكانيزم فعاليت اين فريزر هاي سواي درب اين سيرتكامل ميباشد كه از روش منافذ تحت طبقات، در فضاي بيروني لايه اي از هوا ساخت ميكنند و دماي باطن سردخانه را تا واحد سنجش استانداردي نگهداري مي‌نمايند.


اشكال فريزر روباز فروشگاهي

سردخانه هاي پرده هوا با دقت به محل قرار گيري موتور آنها به دو مدل موتور منزل مركزي و موتور سرخود تقسيم مي‌شوند. با اعتنا به نياز و گنجايش مغازه و چيدماني كه براي آن در لحاظ گرفته شده‌است، يخچال فريزر متبوع گزينش مي‌گردد.

كريت از بهترين شركت هاي موجود در زمينه ي ارائه ي خدمات محصولات گرمايشي و سرمايش و پرده هوا مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۲:۳۰ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

پنل كولر گازي

پرده هوا

اما جور كولر گازي پنجره اي و يا اين كه پرتابل هم موجود هست كه بصورت يك دست بوده و فقط يك بخش دارا هستند كه در مقاله ها مزاياي كولر گازي پرتابل و نصب كولر گازي پنجره اي توضيح داده شدند.

در باطن پنل كولر گازي گروه اي از صفحه ها فلزي قرار گرفته كه به فين داراي اسم و رسم مي باشند. مايع بسيار سردي كه به مبرد آوازه دارااست از داخل اين فلزات جنبش ميكند.

هوا بوسيله اواپراتور به درون كولر مكيده ميشود و در حوالي فين ها به گردش در آمده و گرماي خويش را از دست مي‌دهد.

اين مايع بعد از آنكه خنك شد مجدد مقداري ارتقاء دما پيدا كرده و به گاز تبديل ميشود. گاز تبديل گرديده به يونيت فرنگي ارسال ميگردد و بعداز عبور از كمپرسور لبريز فشار مي‌شود و مجدد با عبور از كندانسور دماي خويش را از دست مي‌دهد و به مايع تبديل مي‌گردد.

مرحله بعدي عبور مايع از لوله مويين و افت فشار و به چنگ آوردن برف و بوران ميباشد تا در غايت با جنبش به سمت اواپراتوز براي خنك سازي گوشه و كنار هدايت شود.

همان گونه كه توضيح داده گرديده تاوقتي‌كه ترموستات عمليات خنك سازي را متوقف نكند و يا اين كه به شرايط دستي اين عمليات متوقف نشود كولر گازي و يا اين كه اسپليت به عمل خويش ادامه مي‌دهد.

كولر هاي گازي و يا اين كه اسپليت ها جريان ايجاد گرمايش را هم خلاف نامشان انجام مي‌دهند كه سيستمي جداازهم در باطن اين كولرها اين عمليات را عهده دار ميباشد.

فرق دربين كولر گازي و اسپليت چه است

نتيجتا مي بايست بدانيم كه به كار گيري از كلمه اسپليت و كولر گازي در بعضي از دكان ها و مركز ها جنبه تبليغاتي داراست چون اين دو با هم هيچ تفاوت عمده اي ندارند و در واقع اسپليت به عبارتي كولر گازي و يا اين كه به عبارتي كاركرد و مدل عمليات است.

مسئله مهم ديگر اينكه كولرهاي گازي و يا اين كه اسپليت هاي نسل تازه به جهت به كارگيري از كمپرسورهاي توسعه يافته مغاير بعضا از افكار مصرف برق متعددي ندارند و صرفا با تعيين يك كولر گازي نادر مصرف به راحتي مي‌توانيد مخارج خويش را در دست گرفتن و سرمايش خيلي مناسب تري نسبت به كولر آبي رنگ و يا اين كه بقيه خنك كننده ها اخذ نماييد.
كولر گازي چه است و چه گونه عمل ميكند؟

كريت با ارائه خدمات متنوع و گوناگون پرده هوا محصولات سرمايشي و گرمايش آماده خدمت رساني به مجموعه ها و افرد گوناگون مي باشد.

برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۶:۳۱ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

بخاري‌هاي برقي

پرده هوا
بخاري‌هاي برقي همرفتي اين بخاري‌ها هواي حريم عنصر گرم‌كن را با استعمال از همرفت گرم مي نمايند. از آنجايي كه هواي گرم چگالي كمتري از هواي سرد دارااست به بالا رانش پيدا ميكند و هواي سرد جاي آن را ميگيرد، هواي گرم منتقل‌گرديده اطراف حريم را گرم خواهد كرد و رفته‌رفته به دماي اطراف مي رسد و اين چرخه ادامه مي يابد. اين بخاري‌ها بي‌صدا ميباشند و خطر شعله‌ور شدن در آنها نسبت به بخاري‌هاي تابشي تحت ميباشد. اين بخاري‌ها براي محل‌هايي كه نياز ميباشد بخاري طولاني‌مقطع پر‌نور بماند يا اين كه سواي حفظ به عمل خويش ادامه دهد اثرگذار مي باشند. بخاري‌هاي برقي وزشي اين بخاري‌ها روند همرفت را با به كارگيري از يك پروانهٔ بادبزن بهبود ميبخشند و بنابراين سرعت انتقال گرما از عنصر گرماساز به هواي حريم ارتقا مييابد. اين بخاري‌ها صداي نسبتاً متعددي بر اثر گردش حرفه توليد مي‌نمايند و خطر توليد حريق سوزي در آنها نسبت به دو جور پيشين ميانگين ميباشد. اين‌سيرتكامل از بخاري‌ها در جاهايي كه نياز به گرمايش سريع گوشه و كنار‌هاي بسته باشد مطلوب مي‌باشند. بخاري‌هاي برقي ذخيره‌ساز اين بخاري‌ها گرما را در ساعت‌هايي كه انرژي الكتريكي با بها ارزانتري به فروش ميرسد (براي مثالً در حين شب) ايجاد و ذخيره‌سازي مي كنند و در طول مايحتاج رها ميسازند. برخي از اشكال اين بخاري‌ها از آجرهاي رسي براي ذخيره‌سازي انرژي به كارگيري مي كنند. گرمايش خانگي از كف در‌اين سامانه‌ها گرمايش منزل از روش كف اتاق‌ها انجام مي شود و دماي كف اتاق با به كار گيري از دماپا روي ترازو متبوع تهيه و تنظيم ميشود. گرما از كف اتاق به بقيه اشياء و اشخاص و هواي باطن آن خواهد رسيد. اين شيوه در مقايسه با ديگر طريق‌ها بيشترين ثبات گرمايي را از كف تا سقف اتاق‌ها آماده ميكند. پمپ‌هاي حرارتي اين پمپ‌ها بر شالودهٔ چرخهٔ سردخانه فعاليت مينمايند.

كريت يكي از بهترين ارائه دهندگان محصولات و خدمات گرمايشي سرمايشي و پرده هوا مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۲:۰۲ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

هيترهاي اتومات

پرده هوا

مراحل ساخت حرارت در هيترهاي اتومات بدين چهره ميباشد كه اوليه حريق وارد كوره استيلي گرديده و بوسيله عدسي ها داخل آن پخش ميشود. آنگاه گرما  وارد كلكتور استيلي اوليه و از روش لوله هاي بادوام فولادي وارد كلكتور دوم مي‌گردد و از آنجا از روش لوله هاي بادوام فولادي وارد كلكتور سوم گرديده.

در بدنه هيترهاي اتومات سه تا حرفه پهناور در نصيب سقف آن قرار گرفته اند. لوله هاي فولادي، كلكتور و كوره پايين حرفه ها قرار دارا‌هستند. زماني كه گرما درون هيتر در اكنون چرخش ميباشد، حرفه ها هوا را از بالا به داخل هيتر مي دمند. اين هواي دميده گرديده با عكس العمل به لوله هاي فولادي، كلكتورها و كوره، گرماي آنان را ميگيرند (دما اين اقسام درون هيتر گاها به به 600 تا 700 مرتبه سانتيگراد مي‌رسد!) و از روش خروجي در نصيب زير هيتر به باطن گلخانه و يا اين كه محل گزينه استعمال پخش ميكند. گرماي طولاني تر، گاز هاي سمي و بخار آب از روش اگزوز از هيتر بيرون ميگردند.
امنيت در هيترهاي خود كار

در‌اين هيتر از 4 لايه امنيتي براي در اختيار گرفتن و پرهيز از حادثه ها مستعمل ميباشد. اين 4 لايه مختصرا به شرح پايين ميباشند :

           فيوز نادر آمپر
           RTP
           ترموستات ايمن
           سوپاپ اطمينان

براي كسب داده ها بيش تر در زمينه ي اين هيترهاي اتومات و طرز سعي آنان به اينجا كليك نماييد : هيتر هاي خودكار مجموعه صنعتي اسكندري

به اين ترتيب بيانات متوجه مي شويم كه مجموعه صنعتي اسكندري با استعمال از تكنولوژي روز جهان و اعتنا بسيار زياد توليد ها خويش را ايجاد مي نمايد. اين مورد نشان دهنده اين ميباشد كه علاوه بر كيفيت، امنيت در سيستم هاي گرمايشي مجموعه صنعتي اسكندري حيث شده‌است كه خير فقط يك امتياز مثبت بلكه نشان از برتري محصول ها اين مارك داراست.
هيتر جت مرغداري

كريت يكي از بهترين ارائه دهندگان محصولات و خدمات گرمايشي سرمايشي و پرده هوا مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۷:۰۰ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع: