مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

پنل كولر گازي

پرده هوا

اما جور كولر گازي پنجره اي و يا اين كه پرتابل هم موجود هست كه بصورت يك دست بوده و فقط يك بخش دارا هستند كه در مقاله ها مزاياي كولر گازي پرتابل و نصب كولر گازي پنجره اي توضيح داده شدند.

در باطن پنل كولر گازي گروه اي از صفحه ها فلزي قرار گرفته كه به فين داراي اسم و رسم مي باشند. مايع بسيار سردي كه به مبرد آوازه دارااست از داخل اين فلزات جنبش ميكند.

هوا بوسيله اواپراتور به درون كولر مكيده ميشود و در حوالي فين ها به گردش در آمده و گرماي خويش را از دست مي‌دهد.

اين مايع بعد از آنكه خنك شد مجدد مقداري ارتقاء دما پيدا كرده و به گاز تبديل ميشود. گاز تبديل گرديده به يونيت فرنگي ارسال ميگردد و بعداز عبور از كمپرسور لبريز فشار مي‌شود و مجدد با عبور از كندانسور دماي خويش را از دست مي‌دهد و به مايع تبديل مي‌گردد.

مرحله بعدي عبور مايع از لوله مويين و افت فشار و به چنگ آوردن برف و بوران ميباشد تا در غايت با جنبش به سمت اواپراتوز براي خنك سازي گوشه و كنار هدايت شود.

همان گونه كه توضيح داده گرديده تاوقتي‌كه ترموستات عمليات خنك سازي را متوقف نكند و يا اين كه به شرايط دستي اين عمليات متوقف نشود كولر گازي و يا اين كه اسپليت به عمل خويش ادامه مي‌دهد.

كولر هاي گازي و يا اين كه اسپليت ها جريان ايجاد گرمايش را هم خلاف نامشان انجام مي‌دهند كه سيستمي جداازهم در باطن اين كولرها اين عمليات را عهده دار ميباشد.

فرق دربين كولر گازي و اسپليت چه است

نتيجتا مي بايست بدانيم كه به كار گيري از كلمه اسپليت و كولر گازي در بعضي از دكان ها و مركز ها جنبه تبليغاتي داراست چون اين دو با هم هيچ تفاوت عمده اي ندارند و در واقع اسپليت به عبارتي كولر گازي و يا اين كه به عبارتي كاركرد و مدل عمليات است.

مسئله مهم ديگر اينكه كولرهاي گازي و يا اين كه اسپليت هاي نسل تازه به جهت به كارگيري از كمپرسورهاي توسعه يافته مغاير بعضا از افكار مصرف برق متعددي ندارند و صرفا با تعيين يك كولر گازي نادر مصرف به راحتي مي‌توانيد مخارج خويش را در دست گرفتن و سرمايش خيلي مناسب تري نسبت به كولر آبي رنگ و يا اين كه بقيه خنك كننده ها اخذ نماييد.
كولر گازي چه است و چه گونه عمل ميكند؟

كريت با ارائه خدمات متنوع و گوناگون پرده هوا محصولات سرمايشي و گرمايش آماده خدمت رساني به مجموعه ها و افرد گوناگون مي باشد.

برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۶:۳۱ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :