مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

تعمير و مراقبت به موقع كولرهاي گازي

پرده هوا

خرم بر انجام خدمت و يا اين كه تعمير و مراقبت به موقع كولرهاي گازي گزينه استعمال بعضي مشتركان نيز تاكيد كرد و اظهار‌كرد: شستشو و جرم گيري مويل هاي اپراتور و كندانسور (لوله هاي مارپيچي)، شستشو، غبارگيريپره ها و روزنه هوايي خروجي و محل ورود و روغن كاري و شفت كمپرسور و بقيه قطعات از گزاره موردها لازم در هنگام به كار گيري از كولر گازي ميباشد.

او در دست گرفتن فشار سيال مبرد و اطمينان از عدم وجود نشتي را نيز ضروي دانست و طولاني تر كرد: در اختيار گرفتن عدم گرفتگي لوله تخليه آب كندانس، نصب سايبان و يا اين كه قرار دادن كولر در مكان سايه و نصب ترموستات‌هاي اتاقي به مراد قابليت تهيه و تنظيم سكو حرارت از ساير مواقعي ميباشد كه مي بايست رعايت كرد.

نائب رئيس فروش و سرويس ها مشتركان كمپاني توزيع نيروي برق كردستان اظهار داشت: با انجام شغل هاي نقل شده پيشين از استارت فصل گرما، بيش تر از 15 درصد در مصرف برق اين اسباب برقي مالامال مصرف صرفه جويي مي گردد.

خرم با اشاره به اينكه پيش از به كارگيري از كولر آبي رنگ نيز بده بستان ساليانه پوشال و تسمه ضروري ميباشد، بر شستشو، جرم گيري و رسوب زدايي، بازرسي عدم پاره‌گي و نشتي شلنگ آب و بازرسي سالم و نبود پاره گي برزنت كولرهاي آبي رنگ تاكيد كرد.

نائب رئيس فروش و سرويس ها مشتركان كمپاني توزيع نيروي برق كردستان اذعان كرد: با اعتنا به موقعيت آب و هوايي، كوهستاني بودن و ميانگين دماي هوا، استعمال از كولر گازي از سوي مشتركان در‌اين استان صرفه اقتصادي ندارد.

تهيه شناور و طول آن در كف كولرها، روغن كاري ياتاقان‌هاي كولر، نصب سايبان و قرار دادن آن در مسير باد، عايق كاري شبكه‌ها در حين مسير رو گشوده، بده بستان پمپ آب با گونه نادر مصرف و جايگزيني الكتروموتور بازده بالا از ساير مواقعي بود كه او به آنان اشاره نمود.

نائب رئيس فروش و سرويس ها مشتركان كمپاني توزيع نيروي برق كردستان تاكيد كرد: با انجام اين امور قبلي ازشروع فصل گرما و استعمال مطلوب از كولرهاي آبي‌رنگ، بيشتراز 30 درصد در مصرف برق اين اسباب صرفه جويي خواهد شد.

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۱:۱۷ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :