مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

كاهش مصرف برق در كولر گازي

 

كاهش مصرف برق در كولر گازي
پرده هوا
كولر گازي اسپليت از محرمانه امكانات تهويه مطبوع مي‌باشد . امروزه به جهت مزاياي كولر گازي از قبيل توليد هواي خنك و يكنواخت در اطراف ، در اكثر كشورهاي عالم از گزاره جمهوري اسلامي ايران با استقبال بخش اعظمي مواجه شده و به كارگيري از اين دستگاه در اكنون ارتقاء است .

5 شيوه كاهش مصرف برق در كولر گازي

كولر گازي براي سرد كردن گاز مبرد داخل كمپرسور و خنك كردن گوشه و كنار انرژي موردنياز خويش را از برق اخذ ميكند و به همين عامل در ارتقاء مخارج مصرفي قبض برق نقش بسزايي داراست. حالا موسسات داخلي و فرنگي اكثري در مورد پباده سازي و ايجاد كولر گازي نقش بسزايي دارا‌هستند كه تكنولوژي هاي منحصربفردي بكار گرفته كه مصرف برق را به دست‌كم برسانند. در ميان برندهايي كه در بازار موجود هست ميتوان به كولر گازي جمهوري اسلامي ايران رادياتور اشاره كرد كه به واسطه سطح كيفيت و تكنولوژي هاي بكاررفته در آن مصرف انرژي به كمترين معيار رسيده و در عين حالا بيشترين بازدهي را دارا ميباشد كه طي سال هاي قبلي يكي پرفروش ترين هاي بازار كشور‌ايران محسوب ميشود. اين خصوصي از سيستم هاي تهويه مطبوع ما در خبر نامه دماپويا جهت به كار گيري ي با صرفه از كولر گازي راهكارهايي علمي و كاربردي جهت كاهش مصرف برق در كولر گازي و صرفه جويي در ترازو پرداختي مخارج قبض برق را آيتم بازنگري قرار داده و به شما سفارش مي‌كنيم تا آخر مقاله با ما هم پا باشيد


كاهش-مصرف-برق-كولر-گازي
برچسب انرژي كولر گازي

روي مال و توليد ها برقي از پاراگراف كولر گازي اسپليت برچسبي نصب مي‌شود كه نشان دهنده ي كيفيت توليدها از لحاظ مصرف انرژي است و از هفت سخن لاتين از A تا G درجه بندي گرديده كه A در آن نشان دهنده كمترين مصرف و بيشترين بازدهي و سخن G در آن نشان دهنده بيشترين مصرف انرژي و كمترين بازدهي دستگاه است . براي خريد كولر گازي بهتر ميباشد گونه اينورتر آن را تعيين فرمائيد و سطح مصرف انرژي آن A ياB  باشد . در اصل اينورتر متناسب با معيار مصرف ، بدور كمپرسور را ارتقاء و يا اين كه كاهش ميدهد به همين برهان علاوه بر ارتقا قدمت دستگاه سبب ساز كاهش مصرف انرژي برق نيز ميشود و گريد انرژي A و يا اين كه B با كمترين مصرف انرژي بيشترين معيار بازدهي و سوز‌و‌سرما را در فضا تأمين مي كنند .
گنجايش-كولر-گازي

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۶:۴۴ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :