مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

كولر گازي هاي مختلف

پرده هوا
كولر گازي شارپ در گنجايش هوادهي 9000 تا 30000 btu با بازده و بازدهي بسيار مناسب ايجاد و روانه بازار رقابت ميگردد. كمپرسور هاي بكار رفته در دستگاه از دسته روتاري، و از گاز مبرد R410 سازگار با گوشه و كنار در كمپرسور اين جور كولر گازي مستعمل ميباشد. كولر گازي شارپ با قابليت و امكان همت سرد، سرد و گرم قادر است علاوه بر تامين هواي خنك در روزهاي گرم، در زمستان و سوز‌و‌سرما نيز از وضعيت گرمايش آن استفاده نمود. كولر گازي هاي اين مجموعه صنعتي به نحوي پباده سازي گرديده اند كه با كمترين ترازو مصرف انرژي بالاترين بازدهي را داشته و در زمان عصر كوتاهي مرتبه اتاق را به دلخواه استفاده كننده ميرساند. سطح كيفيت بسيار بالا در كنار ارزش مقرون به صرفه سبب گرديده كه‌اين دسته كولر گازي به يكي‌از پرفروش ترين هاي بازار قرار گيرد. در‌پي روش همت و فراگيري به كارگيري از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي شارپ را مشاهده مي كنيد.
در دست گرفتن كولر گازي شارپ
راهنماي ريموت در دست گرفتن كولر گازي هايسنس

كولر گازي هايسنس در گنجايش هاي 9000 تا 30000 btu با امكان همت سرد، سرد و گرم با بازده و بازدهي بسيار بالا ساخت و در بازار جان دار مي‌باشد. از كمپرسور هاي روتاري و پيستوني درين كولر گازي ها مصرف شده به همين عامل بضاعت كاركرد در اقليم هاي جغرافيايي متنوع به خواسته تامين هواي خنك و مطبوع كاربرد دارا هستند. در كمپرسور آن ها از گاز مبرد R22 و R410 سازگار با گوشه و كنار مستعمل ميباشد. با منفعت مندي از تكنولوژي اينورتر واحد سنجش مصرف انرژي به دست كم رسيده و در غايت سبب ساز ارتقا بازدهي آن ميگردد. همينطور اين محرمانه از سيستم هاي تهويه مطبوع مطابق استانداردهاي في مابين المللي و طبق جديدترين تكنولوژي هاي روز جهان پباده سازي و ساخته مي‌شوند. اين كولر گازي بواسطه سطح كيفيت بسيار بالا توانسته در ساليان اخير در ليست پرفروش ترين هاي بازار قرار گيرد. پيرو شيوه تلاش و همينطور يادگرفتن استعمال از ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي هايسنس را مشاهده مي نمائيد.
ريموت در اختيار گرفتن كولر گازي هايسنس
راهنماي ريموت در دست گرفتن كولر گازي جنرال

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۵۰ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :