مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

كولر آبي رنگ با وضعيت نصب

پرده هوا
روي كليه اثاثيه برقي يك برچسب ديده ميشود، كه اطلاعاتي روي آن نوشته شده، كه مهم ترين آن ها معيار مصرف انرژي دستگاه مي‌باشد. كولر آبي رنگ نيز براي پر‌نور شدن و خنك كردن اطراف انرژي را از برق ميگيرد. براين اساس برچسب انرژي كولر آبي‌رنگ از اهميت بالايي برخودار ميباشد. روي اين ليبل از رنگ سبز تا قرمز‌رنگ و حروف لاتين معين شده‌است. هرچه قدر ترازو مصرف انرژي كمتر باشد بازهي دستگاه طولاني تر خواهد بود. بدين معنا كه مقام مصرف انرژي A كمترين واحد سنجش مصرف انرژي و در عين اكنون بالاترين بازدهي را به يار و همدم دارااست. يكي شيوه هاي كاهش مصرف برق در كولر آبي رنگ خريد محصولاتي با درج نشانه استاندارد و گريد انرژي A و يا اين كه B است. كه از اين روش ميتوان قبض برق را به ذيل خيس حد رساند.
برچسب-انرژي-كولر-آبي‌رنگ
حالت جغرافيايي دور و بر

براي تعيين و خريد كولر آبي رنگ لازم ميباشد كه اقليم جغرافيايي محل را در حيث داشت. همان گونه كه اشاره شد كولر آبي‌رنگ با تبخير كردن آب روي پوشال ها هوايي خنك را توليد مي‌كند، به اين ترتيب طبيعي ميباشد كه پاره اي رطوبت نيز در دور و بر بوجود آورد. به همين جهت پيشنهاد ميشود در بخشها مرطوب و شرجي از اين محرمانه سيستم هاي تهويه مطبوع به كار گيري نشود. و يا اين كه در بخشها جنوبي و گرمسيري مرز و بوم به جهت دماي بالا در تابستان، كولر آبي‌رنگ حتي‌د‌ر بالاترين گنجايش نيز پاسخگو نبوده و بضاعت و توان خنك كردن فضا را نخواهد داشت. به اين ترتيب يك شيوه كاهش مصرف برق در كولر آبي رنگ دقت به اقليم جغرافيايي محل مي‌باشد.
حالت نصب كولر آبي رنگ


كولر آبي رنگ با وضعيت نصب متفاوتي ساخت و در بازار مو جود ميباشد، كه معمول ترين دسته آن ها دسته پشت بامي بوده كه در اكثر ساختمان هاي مسكوني و يا اين كه اداري گزينه به كارگيري قرار ميگيرد. با اعتنا به قرار تصاحب كردن كولر آبي رنگ روي پشت بام و در معرض فروغ و روشنايي بدون واسطه خورشيد با رعايت كردن بعضا نكات مي قدرت در كاهش مصرف برق كولر آبي رنگ تاثير گذاشت. به همين خواسته بهتر ميباشد كولر آبي رنگ در معرض جريان باد قرار بگيرد و با نصب سايه بان و از تابش بدون واسطه به بدنه كولر آبي‌رنگ پرهيز كرده در فيض به ارتقاء بازدهي كولر و كاهش مصرف انرژي ياري فرماييد. به مراد ساخت سرماي طولاني تر و كاهش مصرف برق كولر آبي رنگ بهتر ميباشد ارتفاع شبكه كشي كمتر باشد براين اساس هواي خروجي با فشار بيشتري جريان داشته و به اطراف سوز‌و‌سرما و خنكي مطلوبي منتقل مي نمايد و براين اساس انرژي كمتري نيز مصرف مي‌شود.بدين ترتيب ميتوان اظهار كرد يكي طريق كاهش مصرف برق در كولر آبي رنگ دقت به وضعيت نصب و فعال‌سازي دستگاه است
.

كريت از بهترين شركت هاي فعال در زمينه هاي محصولات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا مي باشد كه هميشه آماده خدمت رساني به هم وطنان است.


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۴۰ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :