مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

افزايش اثربخشي جريان هوا


air-curtain-work-cartoon 

پرده هوا

appleاثربخشيجريان هوا از در بين يك در به نيروهاي باد، اختلاف دماها (همرفت) و اختلاف فشار بستگي داراست. هنگامي اختلاف فشار در بين باطن و بيرون ساختمان تا حد قابليت و امكان خنثي باشد، درب‌هاي هوا در شايسته ترين شرايط عمل مي‌نمايند. فشارهاي منفي، اختلاف دماي شديد، قربت به بالابر يا اين كه رطوبت شديد ممكن ميباشد از اثربخشي درب هوا بكاهد.
تلاش پرده هوا
مؤثرترين پرده هوا براي نگه‌داشتن هواي تهويه گرديده در درون يك ساختمان با درب گشوده دارنده سرعت دهانه بالا در بازشو خواهد بود كه با جريان بالا به زير و بازيابي هوا از روش جمع‌هواي در اكنون چرخش و رجوع و برگشت به رشته‌هاي مرجع ايجاد مي‌گردد. اين تنظيمات در ساختمان نو عملي ميباشد ولي پياده‌سازي آن در ساختمان‌هاي جان دار سخت ميباشد. در شرايطي‌كه سرعت باد بيروني معدود باشد درب هوا مؤثرتر ميباشد. در سرعت‌هاي فراتر باد، معيار اختلاط هوا ارتقاء مي يابد و نسبت هواي فرنگي كل جريان سطح اضافه ميشود. پايين حالت ايده‌آل باد صفر، اثربخشي پرده هوا در بالاترين حد خويش ميباشد. در بخش ها بادخيز، درب هوا قادر است هوابندي جامعي توليد نمايد البته اكثر زمان ها براي كاهش معيار نفوذ از يك بازشو، بكار مي‌رود.
سرعت بالاي سطح براي موقعيت صنعتي قابل‌پذيرش ميباشد. براي كاربردهاي تجاري مانند محل ورود مغازه‌ها، آسايش استفاده كننده سرعت دهانه ذيل را ايجاب مي‌نمايد كه اثربخشي طلاق هواي بيروني از هوا داخلي را كاهش مي دهد.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.

chartاز مزاياي ديگر به كارگيري از پرده هوا ميتوان به موردها ذيل اشاره نمود :ذخيره نمودن انرژي در دور و بر باطن از روش در دست گرفتن انتقال هوابالا رفتن بازده عمل با دقت به خودداري از نفوذ بادهاي فصليافزايش سطح بهداشتي گوشه و كنار با دوري از ورود مگس و حشره ها و ديگر آلاينده هاي جان دار در هواارتقاء فضاي آيتم استعمال در اطراف دربهاخودداري از مسدود شدن كريستالهاي يخ و برفك در حوالي درب و كف فريزربه گردش درآمدن هوا و دوري از قفل انرژيتأثير بر روي مصرف انرژي


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۹:۰۱ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :