مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

يك عايق داخلي به پنجره‌ها طولاني تر نمائيد

 پرده هوا

يك عايق داخلي به پنجره‌ها طولاني تر نمائيد. به كار گيري از عايق‌هايي مثل «كيت» كه نوعي پلاستيك فشرده مرغوب ميباشند با سايبان و پرده پنجره تناقضي ندارد و هم پا با آن ها به فعاليت برده ميشود. درزهاي پنجره‌ها را با چسب آكواريوم لبريز فرمائيد.

 

تحت عنوان يك راه حل كوتاه بازه براي گرم كردن منزل در فصل‌زمستان مي توانيد از يك پتو براي پوشاندن پنجره‌ها در روزهاي خيلي سرد استعمال نماييد. صد رد صد اين فعاليت ظواهر چندان خير ندارد، ولي بسيار كاربردي ميباشد.

 

در شرايطي‌كه يك پنجره سرتاسري و وسيع داريد و مي خواهيد جلوي هدر رفت گرما و انرژي را در زمستان بگيريد ميتوانيد از پرده‌هاي دوش گرمابه به جاي پرده عادي يا اين كه كيت عايق پلاستيكي به كار گيري فرماييد. اين پرده‌ها قطور‌خيس ميباشند و جلوي هدر رفتن گرما و انرژي را مي گيرند. براي اين‌كه پنجره ظواهر بدي نداشته باشد از يك پرده پارچه‌اي براي پوشاندن اين پرده استعمال فرمائيد بدين ترتيب در حين روز ميتوانيد پرده را كنار بزنيد و از نوروروشنايي خورشيد هم استعمال فرمائيد و در حين شب هم دماي اتاق گرم‌خيس مي‌گردد.

 

آب گرمابه را داغ نكنيد. اذن دهيد آب ولرم شود بعد تحت دوش برويد. بهتر ميباشد مدام يك تشت آكنده از آب تحت عنوان ذخيره داشته باشيد.

 

گذاشتن يك قابلمه آكنده‌از آب روي خيلي ملايم شعله گاز هم هواي منزل را گرم‌خيس و مرطوب‌خيس مي‌نمايد و هم يك ذخيره آبي‌رنگ خوب ميباشد.

 

در‌حالتي كه در فر آشپزي ميكنيد پس از تمام شدن كارتان درب فر را گشوده بگذاريد تا گرماي آن به باطن آشپزخانه و منزل جريان پيدا نمايد. زمستان شايسته ترين زمان براي دست كردن گونه هاي شيريني و كوكي ميباشد. در شرايطي كه هم در حين فصل‌تابستان ميوه‌هاي گوناگون را به طور منجمد فريز كرده‌ايد در زمستان با آنها مارمالاد و مربا صحيح نماييد و بدين ترتيب هواي منزل را هم گرم‌خيس نماييد.

 

پتو و روتختي‌هاي گرم را دم دست بگذاريد و هنگام نشستن روي مبل و مطالعه كردن يا اين كه تماشاي تلويزيون از آنان استعمال فرمائيد. براين اساس نيازي به زياد كردن مرتبه بخاري و شوفاژ يا اين كه بقيه وسايل گرم‌كننده نداريد. به جاي زياد كردن رتبه بخاري، جامه بيشتري بپوشيد.

 

چنانچه ساعتها متعددي را پشت ميز عمل در خانه مي گذرانيد يك وسيله گرم‌كننده براي پا شايسته ترين گزينش ميباشد.

 

از كرسي به كارگيري نمائيد. بدين ترتيب با يك وسيله گرم كننده تعداد متعددي از اشخاص خانواده گرم مي شوند و در مصرف انرژي هم صرفه‌جويي مي گردد.

 

براي گرم كردن منزل در فصل زمستان مراقب درزهاي پايين در اتاق‌ها به خصوص درز پايين در محل ورود باشيد. با فوم يا اين كه پشم شيشه پايين در را مسدود نمائيد تا هم گرما از منزل و اتاق‌ها بيرون نشود و هم هواي سرد به درون جريان پيدا نكند.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۳۹:۲۵ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :