مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

طريق قابل قبولي كه براي گرم كردن منزل درين حالت سفارش مي‌گردد

پرده هوا

طريق قابل قبولي كه براي گرم كردن منزل درين حالت سفارش مي‌گردد آن ميباشد كه از سيستم گرمايش از كف در منزل خويش به كار گيري كنيم تا بتوانيم از اين روش با مصرف كمتر انرژي به فيض دلخواه خويش درباره با گرم كردن منزل دست پيداكنيم. به اين ترتيب در صورتيكه سيستم گرمايشي منزل ما مصرف انرژي بالايي داشته باشد و از بابت هزينه‌هاي آن نگراني داشته باشيم ضروري ميباشد پيش از هر اقدامي اطمينان نتايج كنيم كه سيستم گرمايشي آيتم به كارگيري در منزل ما براي حالت جان دار مطلوب ميباشد.

تهيه و تنظيم ترموستات به صورت درست
تهيه صحيح ترموستات نقش موثري در در دست گرفتن مصرف انرژي و گرم كردن منزل ايفا مينمايد. به‌طور معمول اكثر اوقات اشخاص در فصل سرد فصل‌زمستان ترموستات منزل را روي عدد ۷۵ يعني ۲۳ جايگاه سانتيگراد قرار مي دهند كه‌اين مساله خويش منجر ارتقاء هزينه‌ها مي شود اكنون آن كه براي تهيه ترموستات به‌روشي درست كافي ميباشد دماي آن را بر روي عدد ۶۸ يعني ۲۰ جايگاه سانتيگراد تهيه كنيم و اين چنين نزديك به ۶.۲ درصد در هزينه‌هاي جانور صرفه‌جويي نماييم. در شرايطي كه در‌اين حالت، حس سوزوسرما به ما دست بخشيد مي توانيم خرقه‌هاي گرم‌تري را براي پوشاندن خويش از سرماي هوا آيتم به كارگيري در اختيار بگذاريم.

قرار دادن مبلمان در نصيب گرم منزل
اين مساله كه هنگامي در منزل هستيم به چه واحد سنجش حس گرما داريم بدين مسئله بستگي دارااست كه در كدام نصيب از منزل خويش حضور داريم. گرماي طولاني تر هنگامي حس ميشود كه ما در نصيب ميانه منزل حضور داشته باشيم. برهان اين مساله مسافت‌داشتن از ديوارهاي منزل ميباشد. واضح ميباشد ديوارهاي منزل از ديگر بخش‌هاي آن سردتر مي‌باشند. به اين ترتيب يك راهكار عملي براي داشتن حس گرماي بيش تر در منزل آن ميباشد كه مبلمان منزل‌مان را در حدود ديوارهاي داخلي آن در اختيار بگذاريم.

وقتي كه يك ميز در موقعيتي در حدود ديواره‌هاي فرنگي منزل باشد و تن ما در معرض هواي سرد اين ديوارها قرار گيرد به‌طور حتم ما سرماي بيشتري را حس خوا‌هيم نمود. براي دوري از اين دستور مي‌قدرت به‌واسطه استعمال از عايق در كنار ديوار تا اندازه‌اي خلل سوز‌و‌سرما را برطرف نمود. همينطور در حالتي‌كه در هنگام خواب بالش خويش را در جوار ديواره‌هاي فرنگي منزل در اختيار بگذاريم سرماي شديدتري را تجربه خوا هيم نمود. ديدني ميباشد بدانيد حتي به امداد چسباندن يك پوستر به ديوار هم مي‌اقتدار سرماي كمتري را در منزل حس كرد.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۸:۳۹ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :