مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

پكيج هاي ديواري

پرده هوا


پيشنهاد هاي ايمني در رابطه پكيج هاي ديواري
مساله نشت گاز از مسائل مهمي ميباشد كه بايستي در امر هر وسيله گازسوزي با جديت آيتم باز نگري قرار گيرد. در همگي وسايل احتراقي گاز سوز از گزاره پكيج ديواري آب‌گرم، به علت وجود اتصالات در مسير عبور گاز، اين احتمال موجود است كه نشت گاز بوجود آيد. همينطور در فيس انجام نشدن مراحل احتراق، گاز به طور عمده وارد فضا حريم گرديده و خطر حريق‌سوزي و انفجار را براي مصرف كنندگان بوجود مي‌‌آورد. در پكيج‌ها با دقت به اينكه پكيج در تمام ارتفاع سال كاربرد دارااست و به كارگيري از آن مخصوص به فصل خاصي وجود ندارد، مكان ثابتي براي نصب آن در حيث گرفته ميگردد. اين كار مزايايي را از نگاه ايمنيِ نشت گاز براي پكيج ديواري بوجود مي آورد. حذف اتصالات نامناسب مانند شيلنگ‌هاي انتقال گاز و به دور بودن اتصالات از معرض تماس و عكس العمل با شي ها، قدمت و امكان اطمينان را در پكيج بالا مي برد. پكيج همينطور دارنده سيستم ايمني وجود شعله ميباشد كه با امكان اطمينان بالايي در فيس تشكيل نشت هاشعله گاز مدار را انقطاع مينمايد.


نشت دود به درون ساختمان به دو طرز منجر زخم زدن به بهداشت اطراف ميشود. يكي از نشت منواكسيد كربن نتيجه ها از احتراق ناقص گاز و ديگر كاهش اكسيژن مو جود در هوا اتاق. بدين خواسته دوري از نشت دود نتايج از احتراق در وسايل گاز سوز ازجمله پكيج ديواري ديواري، قانون ها و استانداردهايي به وسيله مراجع ذيصلاح انتخاب مي شود كه در فيس رعايت آنان خطر نشت دود به فضاي اتاق به كمترين مقدار خويش ميرسد. علاوه بر رعايت اين ضوابط وجود سنسور دود و سيستم ايمني در اختيار گرفتن خروج درست دود و همينطور سيستم در دست گرفتن سعي درست رشته موجود است. اين سنسورها با تشخيص يك كارايي ناصحيح در پكيج، وجود اشتباه در سيستم را تشخيص داده و ايمني را براي مصرف كننده پكيج آماده مياورند.


يك كدام از سرويس ها ما تعمير پكيج ميباشد كه ميتوانيد براي كسب داده ها در رابطه آن به نوشته‌ي‌علمي تعمير پكيج مراجعه‌نماييد.



با اعتنا به‌اين نكته كه وسايل گازسوز جهت تشكيل احتراق نياز به مصرف اكسيژن دارا‌هستند، مقرراتي براي نصب پكيج ديواري و يا اين كه پكيج آب گرم در واحدهاي ساختماني كوچك اتخاذ شده‌است. در كل در واحدهاي ساختماني كوچك نصب پكيج با مخاطراتي مواجه ميباشد . به‌اين شيوه كه در رخ نبود جريان هواي جديد مطلوب پكيج با مصرف هواي باطن اتاق‌ها، هواي تنفس ساكنين را نيز مصرف مي نمايد. براي رفع اين نقص‌ يكسري چاره موجود هست. چاره اوليه به كار گيري از دودكش‌هاي دولايه ميباشد كه در يك لايه آن‌ها دود بيرون مي گردد و در لايه ديگر هواي نو به پكيج رسانيده ميگردد. همينطور مي‌اقتدار از يك مجراي جدا از هم براي پكيج فعاليت هوارساني را انجام اعطا كرد. طريق ديگر نصب پكيج ديواري در ايوان يا اين كه تراس ميباشد. در حالتي كه كه قانون ها و استانداردها در نصب پكيج در ايوان رعايت شود اين نحوه نيز مخاطرات ناشي از مسموميت بر اثر كمبود هوا را از في مابين ميبرد.
كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


با دقت به اينكه پكيج‌ها از مشعل‌هاي كوچكي برخوردار ميباشند و تمامي سيستم‌هاي حركتي آنان به سيرتكامل‌اي پباده سازي و ساخته مي‌گردد كه كمترين صدا را توليد نمايند، به اين ترتيب پكيج آلودگي صوتي بسيار پاييني ساخت مي‌نمايد و وقار مطلوبي را براي مصرف كننده تامين مي كند. همينطور در چهره رعايت ضوابط، مي‌اقتدار پكيج را در كابينت نيز جانمايي كرد. كه سبب ساز كاهش صداي توليدي شعله و حرفه پكيج نيز مي گردد.


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۸:۵۳ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :