مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

اشخاصي كه در دور و بر هايي با آب و هواي گرم

پرده هوا
اشخاصي كه در دور و بر هايي با آب و هواي گرم و كم آب معاش مي‌كنند ممكن ميباشد مرتبه حرارت حتي 50 جايگاه بالاي صفر را نيز تجربه كنند. اين سكو حرارت قادر است بسيار آزار دهنده باشد چنانچه كه از هيچ سيستم سرمايشي و خنك كننده اي به كار گيري نكنيم.كولرهاي آبي‌رنگ يا اين كه اصطلاحا تبخيري (Evaporative) شايسته ترين مورد براي چنين اطراف هايي مي‌باشند. با به كار گيري از اين كولرها علاوه بر خنك سازي هواي دور و بر مي اقتدار ترازو رطوبت نسبي تالار، اتاق و در وضعيت كلي حوزه‌ ذيل پوشش كولر را ارتقاء بخشيد. بازدهي فوق العاده اين سيستم هاي سرمايشي از يك سو و مخارج خريد و نصب و همينطور مخارج تلاش يا اين كه اوپريشن محدود و مطلوب آن‌ها منجر استقبال يوزرها شده‌است.براي اين كه بتوانيد از سيستم هاي كولر آبي‌رنگ صنعتي و يا اين كه غيرصنعتي خويش بيشترين راندمان را اخذ نماييد لازم ميباشد نكاتي را مد حيث قرار داده و اجرا فرمائيد. در‌اين نوشته ي علمي قصد داريم نكات بسيار بي آلايش اي را براي يوزرها كولرهاي آبي‌رنگ تيتر كنيم كه در رخ پياده كردن آنان واحد سنجش كارايي سيستم سرمايشي تبخيري گزينه استعمال به حداكثر واحد سنجش خويش خواهد رسيد.
رويكرد هاي ارتقا بازدهي و پيشرفت در عملكرد كولرهاي آبي‌رنگ صنعتي و غيرصنعتي• كسب اطمينان از جريان هوايك كدام از مهمترين روش هاي ارتقاء بازده و بازدهي كولرهاي آبي رنگ تهويه مطلوب براي كولر ميباشد. اكثري از مردم بر اين اعتقاد ميباشند كه كولرهاي آبي‌رنگ نيز همانند سيستم هاي تهويه مطبوع هوا (Air Conditioners) عمل مي نمايند و در فيس ايزوله بودن اطراف بازدهي قابل قبولي خواهند داشت. ولي اين تامل به طور كامل خطا ميباشد.براي گشوده شدن مقاله بهتر ميباشد روش كارايي كولرهاي تبخيري را مرور كنيم. باطن اين سيستم ها از پدهاي خنك كننده تحت عنوان واسط هاي تبخيري مصرف شده ميباشد. درخصوص فرآورده اين پدها به طور مفصل در بقيه مقاله ها وبسايت دعوا شده‌است. البته آن چه كه‌اين پدها انجام ميدهند ارتقا سطح تماس موءثر ميان آب سرد و هواي گرم ميباشد. با اعتنا به اختلاف دماي جان دار ميان آب و هواي گرم، آب با اخذ انرژي (متساوي آنتالپي تبخير خويش) از هواي گرم تبخير گرديده و حرفه ها هواي خنك گرديده خروجي از پدها را به فضا انتقال مي‌دهند.
براين اساس مي قدرت چنين فيض گرفت كه كولرهاي آبي‌رنگ صنعتي و غيرصنعتي از روش تماس هواي گرم با پدهاي مرطوب و در سود تبخير آب عمل ميكنند. لذا وجود جريان هواي آهسته براي پيشرفت در عملكرد اين سيستم ها جزو وضعيت نخستين ميباشد. پس لازم ميباشد اين سيستم ها در دور و بر هاي گشوده و در تماس بي نقص با جريان هوا نصب گردند.
شيوه هاي باصرفه كردن كارايي كولر صنعتيشيوه هاي با صرفه كردن سعي كولر صنعتي
• اضافه كردن يخ به آبدر اطراف هايي كه واحد سنجش مرتبه حرارت بسيار بالا باشد واحد سنجش خنك كنندگي كولر ممكن ميباشد جوابگو نباشد. به ويژه در سيستم هاي صنعتي اي كه در بخش ها گرم و كم آب قرار گرفته باشند ترازو خنك سازي بسيار بالايي ما يحتاج ميباشد. شالوده عمل كولرهاي آبي‌رنگ اختلاف دماي جانور در بين هواي گرم و آب ميباشد. بدين ترتيب ميتوانيد با اضافه كردن يك سري تكه يخ به آب آيتم استعمال براي كولر و كاهش دماي آب، معيار خنك سازي و بازده سيستم را تا حد مناسبي ارتقا دهيد.
به علاوه به كار گيري از يخ در كولرهاي آبي رنگ باعث خنك شدن پدهاي خنك كننده نيز ميگردد كه همين فرمان منجر كاهش دماي طولاني تر هواي عبوري از آنان و ارتقا بازدهي مي‌شود.
ولي بايستي يادآوري كرد كه ارتقاء ترازو زياد يخ به آب باعث كاهش روند تبخير در سيستم هاي تبخيري گرديده و در طولاني مقطع قادر است سبب ساز افت بازده سيستم گردد. بدين ترتيب تحت عنوان يك استفاده كننده مي بايست بتوانيد دوره صحيح اضافه كردن يخ به آب كولر را تشخيص دهيد. ضمن اينكه، اين فعاليت راجع به آب و هواهاي بسيار گرم سود خير به دنبال خواهد داشت.
ارتقاء بازدهي و افزايش عملكرد كولرهاي آبي‌رنگ با اضافه كردن يخ به كولر صنعتي و خانگيارتقاء بازدهي و پيشرفت در عملكرد كولرهاي آبي رنگ با اضافه كردن يخ به كولر صنعتي و خانگي
• محافظت مطلوب از كولر و پاك سازي زمان اي
حفظ و تعمير به موقع سيستم هاي خنك كننده بسيار مهم ميباشد. لازم ميباشد به طور زمان اي پدهاي خنك كننده كولر خويش را پاك نمائيد. به دليل آن كه به خصوص در خصوص كولرهاي آبي رنگ صنعتي بعد از مدتي پدها از گرد و غبار و گرده اشباع گرديده و سبب ساز افت بازده سيستم ميگردند. براي اين عمل كافي ميباشد پدها را با استعمال از اثاثيه مطلوب پاك سازي و در چهره وجود رسوبات رسوب زدايي فرماييد. هم نين در چهره وخيم شدن پد يا اين كه پشال گزينه به كار گيري لازم ميباشد آن را بده بستان نمائيد. نكته حائض اهميت در زمينه ي تطهير پدهاي خنك كننده سلولزي عدم به كارگيري از آب با فشار بالا و اسباب و اثاث مكانيكي زخم زننده به پدها ميباشد. به اين دليل‌كه ساختار و بافت و زاويه صفحه هاي پدهاي سلولزي مي بايست محافظت شوند.ولي عصر ردوبدل پدها به دسته آنها بستگي داراست. به عنوان مثال، در شرايطي كه كه از پدهاي سلولزي (Cellulose Cooling Pads) براي خنك سازي به كار گيري گردد، هم رسوب زدايي و تطهير سيستم به سهولت انجام خواهد گرفت و هم قدمت موءثر پدها به ترازو قابل مراعات اي فراتر از گونه هاي ديگر خواهد بود.
ارتقاء بازدهي و افزايش عملكرد كولرهاي آبي رنگ پاك كردن پدهاي سلولزي كولر صنعتي و خانگيارتقاء بازدهي و افزايش عملكرد كولرهاي آبي رنگ نظافت كردن پدهاي سلولزي كولر صنعتي و خانگي
• پدهاي خنك كننده را از آب اشباع فرمائيدآنچه كه مسلم ميباشد، ترازو بالاي رطوبت مو جود در پدها سبب ساز ارتقاء سطح تماس با هواي گرم گرديده و در سود واحد سنجش انتقال حرارت و بازده خنك سازي نيز بيش تر خواهد بود. براين اساس مي‌توانيد گذشته از به كار گيري از كولر در روزهاي خيلي گرم، پدهاي خنك كننده كولر را با به كارگيري از آب بصورت بي نقص مرطوب كرده و اصطلاحا از آب اشباع نمائيد. اين فعاليت منجر ارتقاء بازده خنك سازي سيستم و همينطور ارتقا معيار رطوبت نسبي توليدي كولر در دور و بر هاي كم آب مي‌گردد. به اين دليل‌كه رشته بخشي از رطوبت مو جود در پدهاي خنك كننده را به سيستم انتقال مي‌دهد. اين ذرات ريز آب ميتوانند در خنك سازي بيش تر دور و بر و ارتقاء رطوبت نسبي فضا تاثرگذار باشند.
ارتقاء بازدهي و پيشرفت در عملكرد كولرهاي آبي رنگ نظافت كردن -گرماسردارتقا بازدهي و افزايش عملكرد كولرهاي آبي رنگ پاك كردن -گرماسرد
علاوه بر فاكتورهاي نقل شده در‌اين نوشته‌علمي، راه و روش هاي ديگري نيز براي ارتقا بازدهي و پيشرفت در عملكرد كولرهاي آبي رنگ موجود هست كه در زمان اين مشاجره نمي گنجند. به عنوان مثال مي‌توانيد گونه كولر انتخابي براي سيستم، گنجايش ايده آل بر پايه ي دور و بر، محل نصب كولر جهت پوشش درست محدوده و … را نيز مدنظر قرار دهيد. هم چنين در فيس استعمال از سيستم هاي امروزي نظير اينورتر ها ( با حذف شروع و استاپ سيستم و سعي بهتر و ايده آل خيس موتور يا اين كه كمپرسور) و سيستم هاي در اختيار گرفتن هوشمند دما (با امكان انتخاب دوره از روش زمان سنج و امكان انتخاب جايگاه حرارت و طرح ريزي) ميتوانيد ترازو بازدهي سيستم را تا حد بسيار متعددي ارتقاء دهيد.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۱:۳۲ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :