مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

تهويه مطبوع عبارتست از انجام عملياتي روي هوا

 

پرده هوا

پرده هوا چه مي باشد دماپويا
گونه هاي نوع هاي پرده هوا با دقت به كابرد گسترده ي اين خصوصي از سيستم هاي تهويه مطبوع در مكان هاي متفاوت واضح ميباشد كه‌اين امكانات نيز در نوع هاي متفاوتي پباده سازي و عرضه شوند. كمپاني هايي كه در موضوع توليد پرده هوا در درحال حاضر كار مي باشند اين دستگاه را در دو دسته اداري-تجاري و صنعتي جور بندي مي شود كه در‌پي خصوصيت هاي هر مورد را آيتم باز بيني قرار خوا‌هيم بخشيد. 
پرده هوا اداري - تجاري : اين محرمانه از پرده هوا همان طور كه از نامش پيداست مطلوب استعمال در مكان هاي اداري و تجاري است. از اين جور در رستوران ها، مركزها تجاري و پاساژ ها، دكان ها نصب و اجرا مي شود، به اين ترتيب به جهت قرار گيري در فضاي داخلي از صورت ظاهري دستگاه از اهميت ويژه اي شامل است. به همين جهت گونه اداري-تجاري با ظاهري لاكچري خيس در رنگ بندي هاي متنوع ايجاد و عرضه مي‌شود. همينطور آنان در بعدها و وزن كمتري پباده سازي مي‌نمايند كه فضاي موثر بنا را كمتر اشغال نمايد و مزاحمتي براي ورود و خروج توليد نكند. از ساير خصوصيت هاي نوع اداري-تجاري امكان نصب كويل و هيترهاي حرارتي براي توليد هواي گرم در فصل سوز‌و‌سرما اسم موفقيت. از برندهاي مطرح ارائه دهنده ي جور هاي اداري-تجاري مي شود به پرده هوا ميتسويي اشاره داشت كه گونه هاي گونه هاي ارائه گرديده قابل نصب روي اشكال جور هاي در با اقتدار هوادهي بالا و سطح كيفيت مناسب ساخت و ارائه مي‌كند. 
پرده هوا صنعتي : اين محرمانه از پرده هوا در ساختمان ها و كارگاه جات صنعتي با متراژ بالا كه در محل ورود ساختمان معمولا از طول بيشتري برخوردار‌است آيتم به كار گيري قرار ميگيرد. پرده هوا صنعتي با دقت به فاكتورهاي مشخصي از قبيل توان فشار باد، واحد سنجش اختلاف دماي دو گوشه و كنار، طول در و با دقت به موقعيت و حالت نصب به وسيله شركت ها آفريننده به صورت منحصر به فرد پباده سازي و ساخته مي‌گردد. به جهت استعمال از حرفه هايي با اقتدار هوادهي فراتر به اين ترتيب ترازو مصرف انرژي در آن ها نسبت به جور هاي اداري-تجاري بيش تر خواهد بود.


تهويه مطبوع عبارتست از انجام عملياتي روي هوا تا بتوان موقعيت هواي محل متبوع را براي زيستن، فعاليت كردن و يا اين كه عمليات صنعتي مشخص، شل و بهداشتي كرد. تهويه مطبوع سبب ميشود حالت هوا طبق نحوه خاصي بصورت خود كار اثبات بماند و يا اين كه تغيير تحول نمايد.
☄☄»اهميت تهويه مطبوع
تهويه مطبوع از اهميت خاصي شامل است. وضعيت دور و اطراف زيست آدم، تاثير مستقيمي بر چگونگي حالات خل وچل، فيزيكي، طريق انجام عمل و بطور كلي تمام شئون معاش وي دارااست. از آنجائيكه بخش عمده ي معاش آدم مدرن در باطن ساختمان مي گذرد، ساخت شرايط ايده آل زيست محيطي در ساختمان، خواه دفتر باشد، يا اين كه خانه و غيره، واجد اهميت اكثري ميباشد كه مهم‌ترين بخش آن تهويه مطبوع براي ساكنين ساختمان، با اعتنا به گونه كار آنهاست.☄☄»كارداران هوا در تهويه مطبوع
تهويه مطبوع بايستي بتواند عامل ها متفاوت هوا را تهيه و ثبت كند كه اهم آن ها عبارتند از:سكو ي حرارت (Temperature)، رطوبت هوا (Air Moisture)، سرعت وزش هوا (Air Velocity)، صاف كردن و پالايش هوا از گرد و خاك (Air Filtering)، طهارت هوا با از دربين بردن باكتريها (Air Sterilization) و همينطور از در بين بردن عطر و گازهاي سمي.
در تهويه مطبوع، جايگاه ي حرارت موءثر استدلال اصلي و ساير جز حالت فرعي محسوب مي‌شوند.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۷:۵۲ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :