مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي .

مقالات مرتبط با محصولات سرمايشي و گرمايشي

از مزاياي هيتر تابشي


هيتر تابشي چه چيزي است؟
پرده هوا
همانگونه كه ميدانيد نورخورشيد به واسطه امواج حاذق و نيز برخورد هاي شيميايي كه در سطح آن انجام ميشود، قادر است تحت عنوان يك منشاء وسيع ايجاد انرژي، امواجي را  از خويش ساطع كرده كه علاوه بر به كار گيري طبيعي كليه موجودات از آن، در خيلي از كشورها و در موضوع هاي متفاوت و خاصي ممكن ميباشد آيتم به كار گيري قرار گيرد. هيتر تابشي هم عملكردي مشابه به خورشيد داراست و در صورتيكه اغراق نكرده باشيم، ميتوانيم يك هيتر تابشي را خورشيد كوچك بناميم. هيتر تابشي، حرارتي را كه در اثر احتراق ساخت مي توان به امواج الكترومغناطيس تبديل كرده و اين امواج در دور و اطراف دور از هم ميگردند.
مزاياي گرمايش تابشي

از مزاياي هيتر تابشي مي شود به مورد ها پايين اشاره نمود:

    مقرون به صرفه بودن
    داشتن بازده بالا
    عدم اتلاف انرژي
    گرمايش سريع دور و اطراف
    توزيع يكنواخت گرمايش
    نداشتن آلودگي محيطي
    عدم نياز به فعال بودن در طول سا‌عتها غير كاري
    تعبيه منعطف و متناسب با دور و اطراف

هيتر تابشي در ونداد تجهيز
مصارف امكانات گرمايشي تابشي
واحدهاي صنعتي

    موضعي-مركزي: در‌اين نحوه سيستم گرمايشي در تالار ايجاد كارگاه ها و سوله هاي پهناور صنعتي يا اين كه سقف بلند و يا اين كه اماكن همسايه هواي سرد قابل نصب ميباشد. در‌اين طرز براي مواقعي كه تآمين گرما براي تعداد وسيعي از كارمندان و نيروي انساني مد لحاظ ميباشد داراي اهميت ميباشد.
    مركزي: درين طرز مشعل بيرون از تالار قرار گرفته ميباشد و باند تابشي با گردش در تالار و از روش ساطع كردن امواج الكترومغناطيسي هواي گوشه و كنار را گرم ميكند. در‌اين نحوه، سيستم گرمايشي در طول ۶ تا ۲۴ متر از سطح زمين نصب گرديده و نيازي به لوله كشي كاز و كابل كشي برق وجود ندارد.
    تابشي-موضعي: درين نحوه با دقت به نياز دور و بر به گرمايش، سيستم مطلوب در طول ۳ تا ۶ متر از سطح زمين نصب شده و لوله ها، رشته و مشعل به طور يكجا در محل نصب ميشود و گوشه و كنار از روش امواج الكترومغناطيسي گرم مي گردد. در‌اين شيوه براي ارتقاء شار تابشي، جهت رفلكتورها به سمت زير ميباشد و اين فرمان خويش موجب گرم شدن طولاني تر و مصرف انرژي كمتري مي‌شود.

كريت با توليد و ارائه بهترين محصولات و خدمات گرمايشي و سرمايشي و پرده هوا آماده خدمت رساني به هم وطنان عزيز مي باشد.


برچسب: پرده هوا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۱:۰۲ توسط:توليدكنندگان محتوا موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :